Conflicte laboral
Bombers readmet tres bomberes de Lleida expulsades durant la lactància dels seus fills
Les dones van ser apartades del servei per no complir el mínim d’hores exigit
Bombers de la Generalitat ha comunicat la readmissió a tres bomberes voluntàries dels parcs d’Agramunt, Cervera i les Borges Blanques (Lleida) a qui mesos enrere va apartar del servei per no complir les hores obligatòries mentre alletaven els seus nadons després de donar a llum, ha informat el cos d’emergències a Europa Press.
Es tracta de bomberes que no van poder complir el mínim d’hores exigit o que no es van descarregar l’aplicació que registra l’activitat perquè feia poc que havien sigut mares i estaven alletant els seus fills, ha informat aquest dimecres el diari ‘Segre’.
Bombers de la Generalitat ha precisat que «ha detectat un error» i que està tramitant la readmissió de les tres bomberes.
Temes:
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- PATRIMONI La Sagrada Família ja és l’església més alta del món
- Intriga amb rerefons social i polític
- El futur de l’educació El reforç de l’oralitat des d’infantil millora la lectoescriptura i l’èxit escolar
- La gestió de la dana L’exconsellera Pradas, sobre la tarda del 29-O: "No sabia on era Mazón"
- Castells Els Castellers de Vilafranca signen la millor diada de la història dels castells en un Tots Sants descomunal
- Eleccions a la Gran Poma Zohran Mamdani, favorit a alcalde de Nova York: cinc claus del seu ascens meteòric i el desafiament per a Trump i l’aparell demòcrata
- Futbol Lamine Yamal anuncia la seva ruptura amb Nicki Nicole: «No ha sigut per cap infidelitat»
- ACTUALITAT BLAUGRANA Flick, sobre com afrontar el fenomen Lamine Yamal: «Parlo molt amb ell i sempre l’ajudaré i li mostraré el meu suport»
- Comunitat Valenciana Mazón suspèn la remodelació del Govern valencià en plena incertesa per la seva continuïtat com a president
