A Graz (Àustria)
Un pitó mossega als genitals un home que estava assegut al vàter

Una serp pitó de 160 centímetres, que s’havien colat per les canonades, ha mossegat aquest dilluns als genitals un veí de la ciutat austríaca de Graz mentre estava assegut al vàter, informen els mitjans locals.
L’home, de 65 anys, era al vàter quan va sentir una «punxada» a l’entrecuix, segons va relatar la Policia.
Tot i que no va patir ferides greus, va ser examinat en un hospital per descartar possibles infeccions.
El rèptil ha sigut identificat com un pitó reticulat albí, una espècie no verinosa de serp, que pertany al veí de la víctima, un jove de 24 anys.
Lesions per negligència
El noi, que va assegurar que no entén com la mascota es va poder escapar del terrari on la tenia, ha sigut acusat d’un delicte de lesions per negligència i espera que es decideixi si se li retira l’animal.
Notícies relacionadesEl jove té deu serps més no verinoses i un llangardaix, i es creu que el pitó va arribar a la casa del veí a través de les canonades, explica l’agència APA.
El pitó va ser rescatat del vàter per un expert en rèptils. «No va ser una tasca fàcil. El pitó tenia tots els seus músculs en tensió i estava encaixat a la canonada», va explicar el diari austríac ‘Kronen Zeitung’.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Ciutats amigues Tarragona s'agermanarà amb Voiron (França) aquestes festes de Santa Tecla amb el licor Chartreuse com a símbol d'unió
- Proposta del Govern La futura Llei del Taxi preveu eradicar les VTC urbanes a Barcelona i reservar aquest servei només al taxi
- Seguretat viària Més de 70.000 catalans estan en llista d'espera per examinar-se de la prova pràctica del carnet de conduir
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: on estacionar sense pagar i sense multes
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."