Apunyalat un menor d’edat en una baralla multitudinària a Palamós
Una baralla multitudinària a Palamós va acabar la passada matinada amb un jove de 16 anys apunyalat. El jove va resultar ferit amb una arma blanca i la policia sospita que el van agredir perquè li volien robar en el moment dels fets.
Palamós es troba aquesta setmana de Festa Major i això fa multiplicar l’activitat nocturna i, per tant, la presència de gent. Durant la nit de dijous a divendres es van produir diversos enfrontaments però un va pujar de to i va ser multitudinari.
Ganivets i pals
Una vintena de persones van protagonitzar una baralla a la zona de la platja Gran, on hi ha les fires. La Policia Local va rebre l’avís de diverses trucades de veïns i va demanar recolzament als Mossos. Al lloc els cossos policials es van trobar un grup de nois que s’enfrontaven, alguns d’ells amb ganivets i pals. Alguns d’ells al veure la presència policial van fugir. Finalment, es va dissoldre l’enfrontament i la policia va poder identificar un dels implicats, a qui es va localitzar una navalla.
El jove apunyalat
Notícies relacionadesQuant al jove apunyalat, de 16 anys, presentava una ganivetada superficial a la zona del pit i segons els Mossos seria víctima d’un intent de robatori violent en el mateix moment dels enfrontaments. El SEM el va atendre i portar fins a l’hospital comarcal de la mateixa població però, finalment, el van derivar a l’hospital Trueta de Girona. Ahir el matí va rebre l’alta.
A part del ferit per arma blanca, un altre jove també va patir contusions durant la baralla però es va negar a rebre assistència mèdica. De moment no s’han produït detencions. La policia sospita que els instigadors de la baralla són un grup de nois procedents de l’àrea urbana de Girona i que es desplacen ja fa un parell d’anys a la població per aquestes dates i es dediquen a cometre fets delictius o provocar enfrontaments.
- El Music Tech Hub concentra 100 ‘start-ups’ de tecnologia musical
- La lupa Araujo i el Barça se separen
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- Joan Baltà, director de Barcelona Sagrera Alta Velocitat: "L’estació de la Sagrera encara necessita sis anys més d’obres"
- Crisi per la gestió del temporal Vilaplana va acostar Mazón amb el seu cotxe fins al Palau el 29-O
- Successos Els Mossos alerten de la "reinvenció" dels qui cultiven marihuana: amb una despesa de 6.000 euros se n’obtenen 24.000
- Desmantellen des d’Alacant una granja de mòbils que enviava 2,5 milions d’SMS al dia per a ciberestafes
- ACTUALITAT BLAUGRANA Laporta respon a la fi a Florentino: «El Madrid té barcelonitis i una mania persecutòria contra la millor època del Barça»
- ARAUJO, ABSENT DOS DIES Flick reclama que el Barça es reivindiqui davant l’Alabès
- Acte amb Foment del Treball Feijóo demana als empresaris catalans que pressionin Junts per a una moció de censura: «No em falten ganes, em falten vots dels seus»
