Investigació
Continua la recerca a la finca del pare de les nenes desaparegudes de Tenerife
Els gossos Junco i Bil prossegueixen amb el rastreig en la propietat
La Guàrdia Civil continua amb les tasques de rastreig. El gos d’aigües Junco i el pastor belga Bil segueixen aquest dimarts amb el rastreig de la finca propietat de Tomás Gimeno, que es troba desaparegut amb les seves filles Anna i Olivia des del 27 d’abril, avança ‘El Dia’, de Prensa Ibérica.
Tres setmanes després que fossin vistos per última vegada, els gossos especialitzats a detectar restes biològiques recorren aquest matí part de la propietat de l’home que té en vigor una ordre internacional de recerca.
Notícies relacionadesEn les tasques de localització prenen part aquests animals, els seus guies, agents de la Policia Judicial, del Laboratori de Criminalística i la lletrada de l’Administració de Justícia del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Güímar.
Ja fa dos dies que la recerca s’ha centrat a la finca que Gimeno té a Igueste de Candelaria. De fet, el registre realitzat ahir es va saldar sense la descoberta de restes biològiques, indicis o proves que contribueixin a saber què va passar a les seves dues filles el 27 d’abril a la tarda. En aquesta quarta entrada a la vivenda, la Unitat Orgànica de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil ha comptat amb dos gossos del Servei Cinològic, especialitzats a descobrir rastres biològics, que han sigut portats des de Madrid. Aquesta és la tercera setmana des que la mare de les nenes, Beatriz Zimmermann, les va veure per última vegada.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Evolució demogràfica Un de cada tres espanyols tindrà més de 65 anys el 2070
- Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Salut La Vall d’Hebron impulsa un nou fàrmac contra l’obesitat
- Art ‘La Madona de Portlligat’ de Dalí torna a Figueres
- Salut L’Hospital de Terrassa reforma les urgències psiquiàtriques