Igual que als Mossos
Catalunya vacuna a partir d’aquest dilluns amb Moderna Guàrdia Civil i Policia
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) va ordenar a la Generalitat dimarts passat que en el termini de deu dies garantís la vacunació als agents
El Departament de Salut administrarà la vacuna de Moderna a partir d’aquest dilluns als guàrdies civils i policies nacionals destacats a Catalunya, han informat fonts coneixedores de l’organització de la immunització, que han precisat que la campanya es portarà a terme en quatre punts, un per cada província.
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) va ordenar a la Generalitat dimarts passat que en el termini de deu dies garantís la vacunació als agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Nacional a Catalunya amb la mateixa proporció que els Mossos d’Esquadra.
- "Els comunicadors en ciència no hem d’espantar, però pinta malament"
- Mari Carme Òrrit Pires: Una bagenca a l’ull de l’huracà del drama dels desapareguts
- Ràbia i desconcert per la pallissa a un menor a Sant Joan de Vilatorrada: "Tant de bo no fos real, sinó intel·ligència artificial"
- Aparca sobre la vorera i acaba detingut per portar droga al cotxe
- Reforç de la línia La freqüència de la L1 del metro de Barcelona continua sent més baixa que la del 2022 malgrat el gran augment d’usuaris
