Violència al Baix Llobregat
quatre detinguts per l’atac a una patrulla dels Mossos a Pallejà | Vídeo
Els vídeos mostren com els nois llancen objectes contra els agents fins que es dispersen quan arriben reforços
Els Mossos d’Esquadra han detingut quatre joves, dos menors, que presumptament van participar ahir a la nit, amb un grup d’uns 60 joves, en una agressió als agents d’un cotxe patrulla de la policia catalana a Pallejà (Baix Llobregat). Segons han confirmat a Efe aquest diumenge fonts dels Mossos d’Esquadra, els dos menors han sigut detinguts acusats de desordres públics i atemptat a agents de l’autoritat, ja que, segons la policia, van ser els principals protagonistes dels incidents. La policia catalana també ha identificat i sancionat diversos joves més per incomplir les mesures sanitàries imposades contra la Covid-19.
Els fets van tenir lloc dissabte cap a les 21.00 hores, quan la policia local de Pallejà era al carrer Joan Maragall de la localitat, on alguns joves estaven incendiant uns contenidors. Després de ser increpats per un grup de joves, els agents de la policia local van demanar recolzament als Mossos d’Esquadra.
Quan la primera dotació de la policia catalana va arribar al lloc dels fets, els joves van començar a insultar i llançar objectes contundents, com pedres, contra el cotxe de la policia i als agents i no es van dispersar fins que no va arribar una segona patrulla.
Notícies relacionadesEls vídeos gravats per telèfons mòbils dels veïns i que han circulat per les xarxes socials mostren com els joves, que també claven puntades de peu als retrovisors del cotxe patrulla dels Mossos, insulten els agents i un d’ells crida «benvinguts a Pallejà, cabrons». També se senten insults com «subnormals».
Els fets, que es van saldar sense cap ferit, van provocar danys materials al cotxe dels Mossos, que continuen investigant els fets i no descarten més detencions.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»