TERCERA ONADA
Espanya arriba als 40.000 contagis en un dia, la xifra més alta
El Ministeri de Sanitat ha notificat aquest divendres un nou rècord de contagis de coronavirus des que es va iniciar la pandèmia, 40.197 nous casos, dels quals 17.039 han sigut diagnosticats en les últimes 24 hores. La xifra d’infectats més alta fins ara s’havia registrat aquest dimecres, 13 de gener, amb 38.869 casos.
La incidència mitjana actual de contagis a Espanya en els últims 14 dies es continua incrementant, i se situa en els 575,10 casos per cada 100.000 habitants, en comparació amb els 522 notificats dijous pel Ministeri de Sanitat.
Respecte als morts per Covid-19, el departament que dirigeix Salvador Illa n’ha notificat avui 235 més, dels quals 828 s’han registrat en l’última setmana. Això fa que la xifra global de morts per coronavirus a Espanya s’elevi a les 53.314 persones.
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 El cava es refreda a la Gran Via: repeteix per segon any un cinquè premi i reparteix 60.000 euros dècim a dècim
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 79.432, primer premi, el Gordo de la Loteria de Nadal 2025
- ¿Què han votat els teus parents en les eleccions d’Extremadura? Mapa de resultats carrer a carrer
- Per un quart premi Lorena Espinosa, propietària de l’administració de Badalona que ha repartit dos milions de la Loteria de Nadal 2025: «Es queda al barri»
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 70.048, segon premi de la Loteria de Nadal 2025
