POLÈMIC DIVORCI
El jutge deixa en llibertat la dona de Mainat
Ángela Dobrowolski està acusada d'intentar robar en la segona residència del productor, a Canet de Mar
zentauroepp55580963 201025jm josep maria mainat declara ciutat de la justicia t201025111704 /
El jutge de guàrdia d’Arenys de Mar ha deixat aquest dimecres en llibertat provisional amb càrrecs Ángela Dobrowolski, dona del productor de televisió Josep Maria Mainat, i el Gabriel, la seva actual parella, que van ser detinguts ahir per haver assaltat la segona residència, a Canet de Mar, de l’exmembre de La Trinca. El togat ha pres aquesta decisió perquè cap acusació ha demanat cap mesura cautelar.
Dobrowolski i el Gabriel estan acusats d’un delicte de robatori amb força en grau de temptativa. La policia local de Canet va ser qui va rebre l’avís d’uns veïns sobre la intromissió en la vivenda. Les càmeres de seguretat de la casa van captar com els arrestats hi entraven.
L’advocat de Dobrowolski, Mario Gasch, ha assegurat aquest dimecres que la seva clienta va entrar a la vivenda perquè pensava que la podia utilitzar, com havia fet «durant 12 anys» de matrimoni. Sobre la circumstància que hi accedís per la terrassa, ha admès que la dona «no tenia les claus». «De fet la van trobar dormint. El que va a robar a una casa no s’hi queda dormint. ¿Quants ocupes hi ha i no els treuen?», ha remarcat.
Tercera detenció
Notícies relacionadesLa detenció d’aquest dimarts és la tercera de Dobrowolski en els últims mesos: la primera, a l’agost, va ser per presumptament intentar assassinar el productor injectant-li insulina mentre dormia i la segona, al setembre, per cobrar suposadament uns xecs del seu marit que havia falsificat amb la seva firma.
Des del 15 d’octubre, que va declarar com a investigada davant el jutge que investiga el suposat intent d’assassinat, la dona de Mainat té prohibit acostar-se al seu encara marit (estan tramitant el divorci) i els dos fills que té en comú. També el seu acompanyant va ser detingut el 2 d’octubre, després d’un enfrontament a crits davant les càmeres de televisió, a la porta del domicili de Mainat a Barcelona, amb una dona que deia ser la seva exnòvia i que va explicar als mitjans que el Gabriel era un ‘escort’ contractat per Dobrowolski. Aquest home va quedar en llibertat als dos dies, acusat d’un delicte de maltractament.
- SECTOR IMMOBILIARI Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 vivendes de lloguer a Espanya per 5.000 milions d’euros
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Okupació Un propietari recupera la seva vivenda a la platja en una distracció dels ocupes
- Assetjament escolar Els Mossos investiguen el suïcidi d’un menor a Lleida que va denunciar ‘bullying’
- Obituari Mor als 81 anys Anna Balletbò, exdirigent del PSC
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Exercici El ‘boom’ dels locals ‘premium’ de barre arriba a Barcelona: “Aquí les dones se senten segures”
- A Madrid Detinguts un vigilant de La Finca i l’empleada de la llar d’Iker Casillas pel robatori de cinc rellotges de luxe
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- EL CLÀSSIC DE DIUMENGE Lamine Yamal es destapa per anar al Bernabéu
