Dades d'avui dimarts
Catalunya voreja els 900 punts de l'índex de rebrot i totes les xifres continuen disparades
En les últimes 24 hores s'han detectat 5.000 nous contagis i hi ha hagut 39 morts

zentauroepp55552874 coronavirus barcelona201027093120 /
Catalunya suma aquest dimarts 5.081 nous contagis en les últimes 24 hores i un augment de nou de l’índex de rebrot, que se situa en 887. Els últims dies, per aquest ordre, els índexs s’han situat en 841; 788; 713 i 635. La xifra total de contagis ja és de 240.118, unes xifres que no fan més que pujar malgrat el tancament de bars i restaurants. Queda en suspens, després de l’aplicació d’un toc de queda a Espanya i un estat d’alarma que el Govern considera insuficient, els confinaments de cap de setmana a Catalunya
La xifra global de morts des de l’inici de la pandèmia se situa en 13.858. Un total de 39 persones han perdut la vida en les últimes 24 hores pel coronavirus (ahir en van ser 25), segons les dades reportades aquest dilluns per Salut.
Notícies relacionadesQuant als pacients ingressats actualment a Catalunya, la xifra continua pujant i passa a 2.138, davant els 1.885 de diumenge. Un total de 368 pacients es troben en la unitat de cures intensives, una xifra també en creixement durant els últims dies (ahir 347).
Pel que fa a la ciutat de Barcelona, curiosament l’índex de rebrot baixa prop de 20 punts respecte al d’ahir. Està, aquest dimarts, en 723 punts; en les dades d’ahir estava a 740. No obstant, els contagis segueixen a l’alça i ja n’hi ha 771 més en les últimes 24 hores, amb un total de 57.296. Un total de 381 barcelonins estan hospitalitzats i 69, en unitats de cures intensives. La xifra de morts també s’eleva, amb sis persones més que han perdut la vida pel coronavirus. I ja en són 4.620.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Comissió d'investigació El Govern central enviarà el CNI a les elèctriques a partir d'aquesta nit per recaptar dades per l'apagada
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada