EN PLE PARTIT
Un equip de futbol sala femení es planta i demana jugar amb mascareta
Les jugadores reclamen que es facin tests en les competicions no professionals
undefined48278302 graf9529 madrid 18 02 2019 el presidente de la real fede201018183717 /
L’equip de Segòvia de futbol sala femení, Unami CP, que milita a la segona divisió nacional, ha decidit plantar-se en ple partit al no arribar a un acord amb els seus rivals, el conjunt de Villacañas, a Toledo, per a l’ús de la mascareta, segons han informat fonts del club.
Per al conjunt de Segòvia, al no ser professionals, les normes sanitàries de la competició que marca el protocol «són insuficients» per protegir la seva salut. «Defensem la postura que si no hi ha els tests que ens va prometre la federació, sol·licitem que es jugui amb mascareta fins que es reguli la situació», han apuntat.
Les de Segòvia van viatjar 160 quilòmetres aquest dissabte fins al municipi de Villacañas, a Toledo, i com que no van arribar a cap acord amb l’equip rival «es van veure obligades a plantar-se i no jugar», en la primera jornada de la competició regular de la categoria.
Notícies relacionadesEl conjunt de Segòvia espera que aquesta acció reivindicativa «serveixi per canviar la situació, i arribar així a una regulació segura per a tota la competició; i que la federació actuï en conseqüència», han assegurat.
A Castella i Lleó, on pertany Segòvia, els jugadors de competicions no professionals disputen els partits amb mascareta.
- 397 CASOS EL 2025 Sense tractament i amb complicacions greus: per què el xarampió continua sent una malaltia perillosa
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio 2026, un any dels que deixarà emprempta
- A Horta-Guinardó Les obres de la L9 de metro a Barcelona afectaran el trànsit de la ronda del Guinardó a partir de dilluns
- Lleure i gastronomia Aquests són els cinc millors restaurants de Barcelona, segons Tripadvisor
- FAMOSOS Ter Stegen i Ona Sellarès anuncien que seran pares
