Van alertar els veïns
Trobats els cadàvers momificats d'un home i una dona en un pis de Salou
Els morts, d'edat avançada, haurien mort de «forma biològica» fa diversos mesos
Els Mossos han trobat dos cossos momificats en un pis de Salou (Tarragona), probablement el dels seus inquilins, d’avançada edat, sense que presentessin signes de violència o indicis de criminalitat, segons ha informat aquest divendres la policia catalana a Efe.
A l’espera dels resultats de l’autòpsia que se’ls practicarà en les pròximes hores, els Mossos descarten de moment que es tracti d’una mort violenta i apunten que les dues persones, un home i una dona, haurien mort de «forma biològica» fa diversos mesos.
Van ser els veïns de l’immoble on es van trobar els cadàvers els que van alertar ahir a la tarda la policia local de Salou que des d’abans del confinament pel coronavirus no tenien notícies d’aquestes dues persones.
Notícies relacionadesDesprés de personar-se a la vivenda, van trobar els cossos momificats de dues persones, presumiblement els inquilins del pis, un home i una dona de més de 70 anys, la identitat dels quals determinaran, les proves forenses.
Els agents que van acudir al domicili van trobar la porta tancada, de manera que es va sol·licitar l’ajuda dels bombers per poder accedir a l’interior.
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- El conflicte del Pròxim Orient Trump decideix implicar-se en la guerra contra l’Iran oberta per Israel
- Al delta del Llobregat Llum verda a un pla hoteler i residencial entorn de l’aeroport de Barcelona que el TSJC va tombar el 2020
- El problema dels estupefaents BCN tanca el primer club cannàbic de la seva ofensiva contra la droga
- El 62% d’espanyols reclamen eleccions, entre ells un 40% de votants del PSOE
- SALUT MENTAL La psiquiatra Marián Rojas revela què s’amaga darrere del perfeccionisme: “És por disfressada de control”
- Crisi en el PSOE La Moncloa assumeix que es destaparan més àudios i es disposa a «conviure» amb això: «Val la pena aguantar»
- II Fòrum del Mediterrani Aitor Moll clausura el Fòrum del Mediterrani: "El missatge és l’extraordinari potencial de l’àrea mediterrània"
- Al Congrés Junts presenta el seu veto a la reducció de la jornada laboral perquè “perjudica la viabilitat” de les pimes
- Universitat i mercat laboral Les empreses tenen dificultats per trobar universitaris capaços de resoldre problemes i ser autònoms