COMISSIÓ DE SANITAT DEL CONGRÉS
Illa defensa parlar amb futbolistes com a «referents» juvenils després del 'macrobotellon' de Tomelloso
«Els joves escolten a qui escolten», explica el ministre a la portaveu del PP, Cuca Gamarra
El ministre de Sanitat, Salvador Illa, ha defensat aquest dijous al Congrés la seva reunió amb futbolistes professionals, perquè, segons ha indicat, són «referents» dels més joves i la seva intenció és que traslladin la importància del que és la Covid-19 a nois com els que van celebrar el 'botellon' de Tomelloso (Ciudad Real) aquesta setmana.
Més informació (Auto)
Títol notícia (Auto)
Durant la compareixença del ministre davant la Comissió de Sanitat de la Cambra baixa, la portaveu del PP a l'òrgan, Cuca Gamarra, ha criticat que al ministre li interessi més el futbol que, per exemple, la tornada a les classes, després que decidís reunir-se amb jugadors d'alguns dels principals equips del país.
A aquestes crítiques, Illa ha respost assegurant que quan es va assabentar de la celebració del 'botellón' de Tomelloso, en el qual van participar centenars de joves, va entendre que era necessari que persones que són «referents» per a ells els diguessin que el coronavirus «no ha sigut una broma».
📹 VÍDEO | La seria advertencia de Salvador Illa: “Cuando vi el botellón en Tomelloso pensé que era fundamental que salieran referentes sociales a decir ‘cuidado’. No puede ser que 700 personas hagan botellón con los muertos que hemos tenido. Esto no ha sido una broma” pic.twitter.com/Ajck0MwJZG
— Cadena SER (@La_SER) 4 de junio de 2020
Per al ministre, segons ha explicat a Gamarra, els líders socials són els professionals sanitaris i els científics, però «a qui escolten els joves és a qui escolten», ha apuntat, per assegurar que a ell li «preocupa Tomelloso». «No pot ser que 700 persones es reuneixin amb els morts que hem tingut», ha conclòs.
- John Armstrong, filòsof: "L’amor és la tasca més estranya a què ens enfrontem, la millor i la més difícil"
- Política carcerària La nova presó de dones tindrà una unitat per a mares amb nens
- El nou centre penitenciari de la Zona Franca no té reixes ni claus
- CONTEXT Aposta per la reinserció
- Perfil L’esperança sorgida de les entranyes del partit governant
