EL PERIÓDICO dona un diploma als nens. Descarrega'l aquí en pdf
El diari vol agrair l'esforç que tots ells han fet durant el confinament
L'especial inclou, a més, un test sobre el Covid-19 i diversos passatemps

zentauroepp53238842 diploma especial para la salida del cumplimiento del confin200426154257
Aquest diumenge EL PERIÓDICO ret homenatge als nens en el seu primer dia de sortida al carrer després de 43 jornades de confinament. Així, el diari ofereix un diploma per donar-los les gràcies (es pot descarregar aquí) per l’enorme esforç que tots ells han fet aquests dies quedant-se a casa per ajudar en la lluita contra el coronavirus.
L’especial, de quatre pàgines, inclou, a més del diploma, un test per a nens sobre el coronavirus i alguns jocs i passatemps perquè acabin de disfrutar aquesta jornada especial.
Notícies relacionadesEn les últimes setmanes creixien les veus, tant de metges, psicòlegs com famílies, que reclamaven que els nens poguessin sortir a passejar. Finalment aquest dia ha arribat.
La sortida dels nens al carrer obre ara una nova etapa en la lluita d’Espanya contra el virus. Una etapa de desescalada progressiva que permetrà, segons ha avançat el Govern espanyol, que a partir del 2 de maig la gent pugui sortir a fer esport de manera individual i que la gent gran pugui també sortir a passejar.
Nens El Periódico de Catalunya Estat d'alarma a Espanya Coronavirus a Espanya Coronavirus a Catalunya Coronavirus Mares, pares i nens
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables