CORONAVIRUS
Mor un funcionari de la presó d'Alacant amb símptomes de coronavirus
Institucions Penitenciàries investiga les causes de la mort tot i que admet que tenia «símptomes compatibles»
El funcionari vivia en una casa dins de la mateixa presó de Fontcalent i va acudir al seu lloc de treball fins a la setmana passada
zentauroepp362633 fontcalent200329170947 /
Institucions Penitenciàries investiga la causa de la mort d’un funcionari de la presó de Fontcalent a Alacant que ha mort aquest matí amb símptomes compatibles amb el coronavirus, segons van confirmar a EL PERIÓDICO des d’aquest departament. En el cas de confirmar-se, seria el primer funcionari de presons mort per aquesta causa a Espanya.
El funcionari vivia en una de les cases que hi ha per a ells dins del mateix recinte i, pel que sembla, va acudir al seu lloc de treball fins a principis de la setmana passada, quan va començar a trobar-se malament i tenir símptomes compatibles amb la malaltia que ha causat l’actual pandèmia mundial.
Al no haver-se-li realitzat el test, no se sap encara si tenia aquesta malaltia, una cosa que s’espera esbrinar en qüestió d’hores per activar els pertinents protocols. El sindicat CSIF ha donat per fet que la causa de la mort és el coronavirus.
CSIF PRISIONES quiere enviar su cariño y apoyo a la familia y amigos del compañero del C.P. de FONCALENT en Alicante que ha fallecido en el día de hoy . El virus le ha ganado la batalla a un compañero pero todos juntos ganaremos la guerra.DEP @csifcv @CSIFCPPICASSENT @CSIF_PRL
— CSIF PRISIONES (@CSIFPRISIONES) 29 de marzo de 2020
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio L'hantavirus i la fragilitat humana
- Sanitat Pantalles, sedentarisme i ultraprocessats: el còctel que dispara l’obesitat infantil
- Conflicte a l’escola catalana Calendari de la vaga de professors: totes les dates convocades a Barcelona i la resta de Catalunya
- Calor extrem Ho diu l’Organització Meteorològica Mundial (OMM): entre els mesos de maig i juny pot aparèixer el "Superniño"
- Amb magnificència Menjars panoràmics: les terrasses amb millors vistes de Barcelona
