Un professor d'una escola concertada de Madrid, positiu en coronavirus
El docent de 60 anys estava de baixa per pneumònia des del 25 de febrer i va ser ingressat el diumenge 1 de març

zentauroepp52610897 verja que rodea el colegio de madrid donde un maestro ha sid200303173337 /
Un professor de l’escola concertada Santa María la Blanca, al barri madrileny de Montecarmelo, és un dels casos positius per coronavirus a la regió, segons han indicat fonts de la Conselleria d’Educació.
Des d’aquest departament han explicat que el centre ha remès una circular a la comunitat educativa per informar que a aquest docent se li ha detectat la malaltia.
A l’escola han explicat que s’han adoptat «totes les mesures» recomanades per l’administració sanitària, tant en matèria d’higiene com en supervisió.
D’altra banda, Salut Pública ja ha contactat amb el centre educatiu per a la implantació del protocol per prevenir el contagi de coronavirus, exposen des de la Conselleria de Sanitat.
Segons ha avançat el diari ‘El Español’, es tracta d’un docent de 60 anys que estava de baixa per pneumònia des del 25 de febrer i que va ser ingressat el diumenge 1 de març.
La Direcció General de Salut Pública de la Conselleria de Sanitat de la Comunitat de Madrid ha confirmat un total de 46 casos de coronavirus a la regió, la incidència del qual continua pujant.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Al tancament del mercat La CNMC es disposa a aprovar l'opa sobre el Sabadell amb compromisos assumibles per al BBVA
- OBRES A L'ESTADI La gespa del nou Camp Nou, a punt
- Comissió d'investigació El Govern central enviarà el CNI a les elèctriques a partir d'aquesta nit per recaptar dades per l'apagada
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels