AL DOMICILI

Detingut un home a Portugalete després de violar una dona

La víctima va aconseguir avisar la policia que va detenir l'agressor després que s'oblidés el passaport al domicili

zentauroepp47947518 grafcav3929  san sebasti n  gipuzkoa   29 04 2019   un coche200101140416

zentauroepp47947518 grafcav3929 san sebasti n gipuzkoa 29 04 2019 un coche200101140416 / Javier Etxezarreta

1
Es llegeix en minuts
EUROPA PRESS

Un home, de 36 anys d’edat, ha sigut detingut a Portugalete (Biscaia) després de colpejar i agredir sexualment una dona al domicili d’aquesta, segons ha informat el Departament basc de Seguretat.

Els fets es van produir durant la matinada d’ahir dissabte al domicili de la víctima. L’individu, a qui havia conegut a través d’una xarxa social, li va sol·licitar mantenir relacions sexuals i, davant de la negativa d’aquesta, l’hi va obligar de forma violenta mentre li va clavar diversos cops.

Notícies relacionades

Una vegada consumada l’agressió sexual, mentre l’individu es vestia, la víctima va aconseguir agafar el telèfon mòbil i avisar a SOS Deiak 112.

La precipitada fugida de l’home va fer que s’oblidés la jaqueta amb el passaport al domicili, cosa que va permetre als agents personats al lloc conèixer-ne la identitat. Finalment, aquest dissabte a la tarda va ser detingut a Portugalete i aquest diumenge ha passat a disposició judicial.