CAP A LES 16.00 HORES
Un treballador de l'ajuntament, en estat crític després d'haver sigut apunyalat al centre de BCN
Els fets han tingut lloc cap a les quatre de la tarda en un carrer pròxim a la plaça de Sant Jaume

coche
Un treballador de l’ajuntament està ingressat en estat crític després d’haver sigut apunyalat a l’entorn de la plaça de Sant Jaume. L’agressió s’ha produït en el curs d’un intent de robatori amb violència. La Guàrdia Urbana de Barcelona ha detingut el presumpte autor de l’agressió. La víctima, d’uns 50 anys, està en estat crític i ha sigut traslladada a un hospital.
Fonts municipals han informat Europa Press que els fets han tingut lloc cap a les quatre de la tarda en un carrer pròxim a la plaça de Sant Jaume, on és la seu de l’ajuntament i la Generalitat.
Els agents han acudit al lloc al sentir crits de persones que havien presenciat els fets i han arrestat el sospitós a la plaça.
Notícies relacionadesL’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha informat a través de Twitter que el ferit és un treballador del consistori i que la Urbana ha pogut detenir l’agressor.
«Seguim amb molta preocupació l’estat del treballador municipal agredit aquesta tarda a la plaça de Sant Jaume», ha escrit Colau, que assenyala que la Guàrdia Urbana i els Mossos d’Esquadra han obert una investigació conjunta per aclarir els fets.
Seguim amb molta preocupació l’estat del treballador municipal agredit aquesta tarda a Plaça Sant Jaume.@barcelona_GUB ha pogut detenir l’agressor i ara estem a l’espera de les investigacions conjuntes amb @mossos per esclarir els fets.
— Ada Colau 💜🌈🔻 (@AdaColau) 20 de enero de 2020
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos