Avís policial
Compte amb els bitllets de 10 euros | Vídeo
La Policia adverteix de la circulació de falsificacions a tot Espanya

10/09/2014 Billetes, monedas, euros, euro, dinero /
La Policia Nacional ha denunciat a través de Twitter un cas d’euros falsos que ja va circular per les xarxes, però que, pel que sembla, torna a ser recurrent per delinqüents: la utilització de bitllets destinats a pel·lícules i anuncis publicitaris que estan sent utilitzats per realitzar pagaments. El juliol passat els Mossos ja van advertir també d’aquest fet.
Les falsificacions es donen pràcticament en tots els valors habituals (5, 10, 20 i 50 €), però les de 5 i 10 € són les més habituals, ja que se’ls para menys atenció per tenir menor valor.
Notícies relacionadesA través d’un vídeo, la Policia t’explica que és molt fàcil distingir-los, tot i que t’hi has de fixar:
🚩¡MUCHO OJO, por favor, retuitea para que tus seguidores estén al tanto!
— Policía Nacional (@policia) 3 de octubre de 2019
Hemos detectado la aparición de billetes falsos en toda España de este tipo ⤵️ . Te contamos cómo evitar que te cuelen uno (abrimos hilo👀) pic.twitter.com/KV7O9OAbGw
En el missatge, la Policia adverteix que, tot i que són de baixa qualitat i relativament fàcils de distingir (en un dels seus laterals, en lletra petita, apareix escrit en anglès que no és de curs legal), estan afectant comerços i consumidors. Es tracta, de fet, de bitllets que es poden adquirir per internet.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern