ESTAVA EN ESTAT CRÍTIC
Mor l'home que va intentar rescatar dos menors a la platja de Calafell

zentauroepp41695226 segur de calafell180120202851
L’home de 40 anys que dimarts passat va intentar rescatar dos menors que s’estaven ofegant a la platja de Segur de Calafell ha mort aquest dijous al migdia a l’hospital Joan XXIII de Tarragona.
L’home va ingressar en estat crític a l’hospital després de gairebé ofegar-se quan intentava treure de l’aigua les dues noies. I així ha passat diversos dies fins que ha mort aquest dijous. Les noies, malgrat que van ser arrossegades entre 50 i 100 metres pels corrents marins, van poder sortir pel seu propi peu gairebé il·leses.
Dos nois que practicaven surf en aquell moment van ser els que van treure l’home de l’aigua.
Notícies relacionadesL’incident va ocórrer a les 19.45 hores, quan el servei de socorrisme de la platja ja havia conclòs la seva jornada i onejava la bandera vermella per les males condicions del mar després de la tempesta.
Tres ambulàncies del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM), un helicòpter i una embarcació de Salvament Marítim i efectius de la policia local de Calafell, els Mossos d’Esquadra i els Bombers van assistir els accidentats i van traslladar el ferit a l’hospital de Tarragona.
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Accident a Portugal Almenys 15 morts i 18 ferits al descarrilar un funicular a Lisboa
- Un crim sense resoldre 24 anys desprén L’ADN del jersei d’Helena Jubany obre la porta a un judici
- Sanitat privada El grup Vithas estrenarà el seu hospital de referència a Catalunya a l’octubre
- Onze de Setembre Illa dissenya una Diada «oberta al món»: «Catalunya és un país ric dins de la seva diversitat»
- Xoc entre poders Illa critica la plantada de Feijóo en l’obertura de l’any judicial: «No podem desmuntar o desprestigiar les institucions»
- Òbit Giorgio Armani, el ‘rei’ de la moda italiana, mor als 91 anys
- Discrepàncies internes Rull rebutja els motius de Giró per anar-se’n de Junts: «Quan hi ha possibilitat d’entesa s’entra a fons, aquí i a Madrid»
- Festa Major de Barcelona Estopa firmarà la banda sonora del Piromusical de la Mercè 2025