A Seseña
Els GEO alliberen un home segrestat en un pis de Toledo | Vídeo
Els raptors demanaven un rescat de 17.000 euros sota l'amenaça de tallar-li el cap
Els GEO (Grup Especial d’Operacions) de la Policia Nacional han alliberat un home que es trobava segrestat en un pis de Seseña (Toledo), per qui els segrestadors demanaven un rescat de 17.000 euros sota l’amenaça de tallar-li el cap.
La Policia Nacional ha informat aquest dimarts, en un comunicat, que els quatre segrestadors han sigut detinguts quan intentaven fugir després de l’assalt del pis.
Va ser la parella sentimental de la víctima la que va presentar una denúncia en la qual donava compte del rapte i assenyalava que els segrestadors s’havien posat en contacte amb ella a través d’una trucada per sol·licitar-li 17.000 euros a canvi de l’alliberament de la seva parella, sota l’amenaça de tallar-li el cap.
Notícies relacionadesEls agents han localitzat el lloc des del qual s’havia produït la trucada, a la localitat de Seseña, i una vegada ubicat el pis membres del GEO l’han assaltat i han alliberat la víctima, que presentava ferides incises, macadures i marques als canells.
Els segrestadors han intentat fugir baixant per la finestra fins al garatge i creuant, des d’allà, a l’altre costat de la urbanització per intentar sortir pel lateral més distant al domicili, però en aquell moment han sigut detinguts.
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»