Festes de barri a Oviedo
Detenen els tres possibles autors de la pallissa mortal al jove David Carragal
Amistats del mort han alertat que els acusats s'havien entregat voluntàriament a la policia

zentauroepp18059315 barcelona 20 01 2012 cronica a pie de calle inmigrantes un 180213120916
Tres joves d’entre 18 i 23 anys i de nacionalitat espanyola estan detinguts per haver sigut els possibles autors de la pallissa que va acabar amb la vida del jove David Carragal, segons ha confirmat la Policia Nacional.
A última hora d’aquest dilluns amistats del mort a Facebook ja alertaven que tres joves s’han entregat de forma voluntària a la policia, acte que no ha sigut confirmat pels agents.
Notícies relacionadesDavid Carragal, de 33 anys d’edat, moria aquest dilluns a l’Hospital Universitari Central d’Astúries (HUCA), a conseqüència de les ferida patides per una brutal pallissa rebuda a les festes del barri de La Florida, a Oviedo, després d’una setmana lluitant per la seva vida.
Fonts policials van agrair la col·laboració ciutadana i recorden que la investigació es manté oberta. Els tres detinguts continuen en dependències de la Policia Nacional, on han passat la nit i on s’estan practicant les diligències per ser posats a disposició judicial en un termini màxim de 72 hores des de la seva detenció.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»