Set detinguts
Un jove de 17 anys, en mort cerebral després d'una pallissa a Sant Sebastià | Vídeo
Dos nois més estan ferits lleus a l'acudir a auxiliar al seu amic
Un noi de 17 anys es troba en mort cerebral després d’una brutal baralla ocorreguda a Sant Sebastià, per la qual han sigut detingudes set persones i en què també han patit lesions lleus dos nois més, pel que sembla amics de la víctima, segons ha informat el departament basc de Seguretat.
Segons aquesta font, la baralla ha tingut lloc aquesta matinada, poc abans de les 5.00 hores, a la via pública, en una zona compresa entrel’Ajuntament de Sant Sebastià i el Nàutic. L’agressió va tenir lloc a les portes de la discoteca Gu, una de les conegudes de la ciutat.
Segons la cadena SER, la baralla va començar per un paquet de tabac. L’agredit va caure a terra i allà li van continuar clavant puntades de peu i cops de puny, fins que va entrar en parada cardiorespiratòria.
Després de la baralla, una ambulància ha acudit al lloc i l’equip mèdic ha practicat maniobres de reanimació cardiopulmonar al noi ferit, de 17 anys, que ha sigut traslladat a l’Hospital Donostia, on ha quedat ingressat.
Els altres dos nois, que pel que sembla han resultat ferits al voler auxiliar el seu amic, també han sigut atesos en un centre mèdic.
L’Ertzaintza imputa als set detinguts un delicte de lesions greus, i fonts del cas han precisat a Efe que el menor no presentava ferides d’arma blanca.
- HABITATGE Polèmica per l’anunci del Ministeri d’Habitatge: tres adults compartint pis desencadena una onada de crítiques
- Eduardo Mendoza: "Tothom està indignat per alguna cosa, però jo no, vivim formidablement"
- Barcelonejant Arriba a Barcelona la màquina viral de postals sorpresa que ha desencadenat la bogeria a Nova York
- Congrés d’Aecoc Roig anima els empresaris a "sortir de l’armari i no tenir por"
- La crisi habitacional El Govern estudia la prohibició de la compra especulativa d’habitatge
- Successos Ordre d'allunyament i llibertat vigilada per als menors del Berguedà acusats d'agressió sexual
- Violència masclista Les acusacions mantenen la petició de presó permanent revisable per a l'acusat d'assassinar la parella a Campdevànol
- Tribunal Constitucional El fiscal s’oposa que el TC aixequi de forma cautelar l’ordre de detenció de Puigdemont
- 40è aniversari El 23-F per a mil·lennistes: ¿Com va ser el cop d’Estat de Tejero?
- Acte amb economistes Junqueras veu «molt lluny» l’acord sobre finançament i reclama a la societat civil que també pressioni
