Operació policial
Intervinguda a Toledo la partida d'heroïna més gran a Espanya d'aquest 2019
La substància era d'una puresa elevada i posteriorment s'adulterava en un laboratori

policianacional-1543491457935
La Policia Nacional ha confiscat a la localitat toledana de Nambroca lapartida més gran d’heroïna a Espanya en el que va de 2019 i el més gran en la història de la província després d’intervenir 13,5 quilograms d’aquesta substància i detenir una persona al desmantellar un laboratori clandestí ubicat en una vivenda d’aquest municipi.
A la vivenda també s’hi ocultava un cultiu intensiu de marihuana amb un total de 1.283 plantes de ‘Cannabis sativa’ i tot apunta que el detingut, que s’encarregava presumptament d’adulterar l’heroïna i controlava la plantació de marihuana, podria estar en un nivell intermedi alt en l’escala de distribució de la droga.
La investigació es va iniciar fa un mes i mig gràcies a la col·laboració ciutadana i el conseqüent avís a la Policia Nacional, que va donar com a resultat l’inici d’una investigació que va concloure amb l’arrest del presumpte responsable d’aquest laboratori clandestí, tot i que no es descarten més detencions, ja que la investigació segueix oberta, el passat 13 de juny.
Notícies relacionadesS’ha pogut determinar que el presumpte autor dels fets es dedicava al’adulteració d’heroïna a gran escala. Rebia la substància estupefaent en una elevada puresa i posteriorment la manipulava per adulterar-la, augmentant considerablement la quantitat de droga i, per tant, incrementant el benefici que obtenia amb la seva distribució a menor escala.
El detingut, que comptava al seu laboratori amb tot el necessari com ara bàscules de pesatge, preses o motllos, va ser posat a disposició de l’autoritat judicial i ja comptava amb antecedents per fets similars i estava sent buscat per l’Audiència Nacional per complir pena de presó per un altre delicte contra la salut pública.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Unió Europea Espanya proposa blindar per llei que el cost de l’oficialitat del català corri al seu càrrec
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça planeja un homenatge a Messi per inaugurar el Camp Nou acabat
- Atacs al Govern Les saunes del pare de Begoña Gómez, el «míssil de flotació» llançat des de les clavegueres per Villarejo contra Sánchez: «Això el mata»