Fundació Germina obre la seva tercera seu per atendre 300 nens en exclusió
La nova seu disposarà d'un equip de sis educadors i un edifici de 720 metres quadrats, cinc plantes, dos locals remodelats i un pati interior
Infants del Centre Obert Infantil de la Fundació Germina a Santa Coloma de Gramenet. /
La fundació social Germina ha anunciat aquest divendres l’obertura d’un nou centre a Badalona (Barcelona), el tercer de l’entitat i amb el qual pretenen atendre diàriament 180 famílies i 300 nens en situació de vulnerabilitat.
L’entitat, que es dedica al recolzament i acompanyament de persones i famílies en situació d’exclusió social, ha informat en un comunicat que el nou centre s’ubica al barri de Lloreda, i se suma així un nou equipament als altres dos que té en funcionament a Santa Coloma de Gramenet (Barcelona).
Notícies relacionadesLa nova seu disposarà d’un equip de sis educadors i un edifici de 720 metres quadrats, cinc plantes, dos locals remodelats i un pati interior.
A través dels programes d’atenció social i acció comunitària, la fundació treballa en conjunt amb els serveis socials municipals i auxilia les persones perquè desenvolupin les seves potencialitats i experimentin millores en el seu estat de salut, en els nivells educatius i a la xarxa de relacions socials.
- Turisme La mitjana d'ocupació del turisme rural del Berguedà per Setmana Santa supera el 90%
- La població estrangera a la Catalunya central ha crescut més del doble en dues dècades
- El Marroc manté el lideratge com a punt d'origen de les persones estrangeres que viuen a la Catalunya Central
- Enoturisme Aquestes són les "catedrals del vi" de Catalunya, els tres cellers modernistes més impressionants del territori
- Seguretat ferroviària Els maquinistes avalen els nous horaris de Rodalies que haurien de permetre reobrir l’R4 dimarts
