L'estafador de l'amor, de nou en llibertat després de negar-se a declarar
El jutjat li imposa una mesura cautelar: presentar-se cada setmana al jutjat per firmar
Albert Cavallé ha sigut denunciat per més d'una vintena de víctimes a les quals va seduir per estafar-les
zentauroepp42423027 cavalle180506181614
L''estafador de l'amor', Albert Cavallé, ha sortit novament al carrer després de 24 hores d'arrest. Aquest dilluns al migdia, el titular del Jutjat d'Instrucció número 13 de Barcelona, que instrueix una de les causes obertes contra aquest estafador de dones, ha tornat a deixar-lo en llibertat. Però aquesta vegada li ha imposat una mesura cautelar: presentar-se cada setmana al jutjat per firmar.
Sobre Cavallé hi havia una ordre de recerca i captura dictada per aquest jutjat al no comparèixer a les citacions judicials que se li enviaven. La policia tenia ordres de trobar-lo des del 23 de març. Aquest diumenge, al migdia, l'estafador de l'amor ha sigut detingut per agents de paisà de la Guàrdia Urbana que han respost a la trucada d'un ciutadà, que l'ha reconegut al creuar-s'hi pel carrer.
Fa poc més d'un mes, Cavallé va ser arrestat en compliment d'una altra ordre imposada per un altre jutjat, que instrueix una causa diferent contra ell, també per estafa. Com en aquella ocasió, ha quedat en llibertat l'endemà.
Notícies relacionadesAquest veí de Barcelona de 36 anys ha sigut denunciat per més de vint dones, a les quals ha estafat econòmicament després de seduir-les. Totes aquestes demandes, però, no s'estan investigant en una causa única, sinó que hi ha diversos jutjats que investiguen el mateix individu. Tampoc no hi ha cap unitat dels Mossos d'Esquadra que estigui dirigint aquest cas. En funció del domicili de la víctima denunciant, s'activa una unitat d'investigació d'un districte o d'un altre.
En definitiva, al no tractar-se totes les estafes com una sola causa, i que per separat cap no sigui prou greu que justifiqui, segons el parer d'un jutge, el seu ingrés a presó preventiva. La conseqüència és que, tal com es vantava el mateix Cavallé en un àudio desafiant de whatsapp que va enviar a una víctima i que ha publicat aquest diari: Continua "anant pel carrer".Continua "anant pel carrer" La diferència ara és que la gent el reconeix i que ciutadans com el d'aquest diumenge truquen a la policia quan se'l troben.
- Naufragi a Indonèsia La menor rescatada a Indonèsia al Santi, bussejador voluntari espanyol: «Si són morts no passa res. Però jo els vull amb mi, si us plau»
- Assentament Suport a Albiol pel desallotjament de Badalona
- "Si paro atenció, sento l’infinit"
- Resum de l’any cultural Els millors llibres del 2025
- Aquesta nit A TV3 El resum de Quim Masferrer
- Anàlisi del fenomen del suïcidi (I) Per què els homes moren més per suïcidi: una bretxa que no és innata i creix amb l’edat
- Naufragi a Indonèsia La menor rescatada a Indonèsia al Santi, bussejador voluntari espanyol: «Si són morts no passa res. Però jo els vull amb mi, si us plau»
- Sinistre al Pròxim Orient Els turistes de l’accident a l’Aràbia Saudita eren de la província de Barcelona
- Loteria catalana 01379, primer premi de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Loteria catalana 29181 i 15376, quarts premis de la Grossa de Cap d’Any 2025
