Detingut un tercer menor per l'assassinat de la parella d'octogenaris de Bilbao
L'adolescent, de 16 anys, s'ha entregat a la comissaria
zentauroepp41737096 graf4701 bilbao 22 01 2018 vecinos de los fallecidos ob180122194845 /
Un menor d'edat de 16 anys s'ha entregat aquest dilluns en relació amb el doble crim d'un matrimoni de 87 anys, dijous passat al barri d'Otxargoaga de Bilbao, segons han informat a Europa Press fonts de la investigació. Amb ell, ja són tres els menors detinguts per aquest assassinat.
L'adolescent ja ha sigut traslladat a la comissaria de Deusto, on passarà la nit fins que aquest dimarts sigui presentat davant el fiscal de Menors per prestar declaració. Es tracta d'un adolescent que viu en un portal adjacent al de les víctimes i que no té antecedents penals.
L'arrest ha sigut a les sis de la tarda, l'endemà de la detenció, a Balmaseda i Bilbao, de dos menors, de 14 anys, per la seva suposada implicació en els fets. Tots dos tenen antecedents per robatoris amb violència i intimidació.
En un centre de menors
Després de passar la nit a les dependències de la Policia basca, han declarat a la Fiscalia de Menors, que ha decretat el seu ingrés al centre tancat de menors, a Zumarraga (Guipúscoa). Un constava com a desaparegut, probablement d'algun centre tutelat.
Els cadàvers de la parella d'avis van ser localitzats dijous cap a les tres de la tarda per un familiar en una vivenda del número 16 del carrer de Zizeruena del barri d'Otxarkoaga de Bilbao. Els cossos presentaven diversos cops a la cara i al cap.
Notícies relacionadesEl domicili en què es trobaven les víctimes, Rafael i Lucía, tots dos de 87 anys, estava regirat, i per això els primers indicis apuntaven a un robatori, hipòtesi que ha pres força.
Després d'avisar els serveis d'emergència, la Policia Municipal es va presentar al lloc i posteriorment l'Ertzaintza es va fer càrrec de la investigació, arran de la qual s'han produït els tres arrestos.
- Exclusiva Vilaplana va ensenyar un vídeo d’Utiel inundat a Mazón a El Ventorro a les 17.40 hores el 29-O
- Castells Els Castellers de Vilafranca signen la millor diada de la història dels castells en un Tots Sants descomunal
- La periodista que va dinar amb Mazón el dia de la DANA, ingressada a l’hospital després de patir una crisi
- Efectes de la hiperpaternitat Els pares helicòpter arriben a la universitat: «Venen a demanar explicacions sobre les notes»
- PATRIMONI La Sagrada Família ja és l’església més alta del món
- Lliga F Un bon Espanyol cau amb dignitat contra el Reial Madrid
- TENNIS Sinner destrossa Zverev i lluitarà avui pel número u
- ACTUALITAT BLAUGRANA "Sempre ajudaré i protegiré Lamine Yamal", diu Flick
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA Un Espanyol en ratxa vol tornar a guanyar a Vitòria
- Segona vida (19) / MARCOS SENNA Marcos Senna, exjugador: "Els immigrants que venen a fer el mal perjudiquen els que venim a integrar-nos"
