Alerta d'estafa
No piquis: ni Ikea ni Zara regalen cupons de 500 euros
La policia adverteix a Twitter d'aquesta nova estafa

ikea
En les últimes hores la Policia Nacional ha emès un avís sobre les últimes estafes que estan corrent com la pólvora a les xarxes i que utilitzen el nom d'Ikea i de Zara. En els dos casos prometen cupons per valor de 500 euros als que hi accedeixin i contestin a una sèrie de preguntes. La seva única pretensió és extreure informació personal. El cupó mai arribarà.
Insistimos:
— Policía Nacional (@policia) 18 de enero de 2018
✔️Desconfía de links acortados
✔️Comprueba URL
✔️Verifica en webs oficiales
El cupón de 500€ no llegará... Evita robo de datos, malware o SMS Premium#Nopiques no es @ZARA pic.twitter.com/W0GCHGW98V
⚠¡No, no, no! Este #cupón tampoco te llegará. Solamente quieren obtener tus datos o suscribirte a algún servicio #Premium. #NoPiques pic.twitter.com/tqtHXRO1sC
— Policía Nacional (@policia) 17 de enero de 2018
Periòdicament apareixen anuncis falsos d'aquesta mena que utilitzen marques conegudes amb l'únic fi d'obtenir dades.
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Ferran Olivé, tresorer del FC Barcelona: "Limak té més solvència tècnica que totes les constructores espanyoles"
- TRIBUNALS La justícia reactiva la investigació de la mort d’Andic
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- Carmen Llasat, presidenta de l'Observatori de Zones Inundables de Catalunya: "El que ha passat al Montsià pot passar en qualsevol punt del litoral"
- Científic de prestigi Manel Esteller deixa l’Institut Josep Carreras després d’una auditoria per presumptes irregularitats
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- NEGA QUALSEVOL POLÈMICA Hansi Flick, sobre Lamine Yamal: «té una actitud molt professional, en la seva vida privada no m’hi fico»
- Gir judicial Jonathan Andic, de testimoni a investigat: ¿què sabem i què no de la mort del fundador de Mango?
- Sector bancari Així va celebrar el Sabadell el desenllaç de l’opa: copes i una conga a l’oficina