Detingut un conductor amb un cadàver al maleter

La policia local de Polinyà el va aturar al veure sang a la porta del cotxe

Detingut un conductor amb un cadàver al maleter

EFE

1
Es llegeix en minuts

Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort d'un home Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) que va ser trobat al maleter d'un cotxe que conduïa un altre home.

Els agents van localitzar el cos quan, al voltant de les dues de la matinada, la policia local de Polinyà va observar sang a la porta d'un vehicle.

Van fer indicacions al conductor perquè parés i així poder fer les comprovacions corresponents, però el vehicle va accelerar per fugir de la patrulla i va acabar accidentat a la carretera B-140, ja al terme municipal de Santa Perpètua de Mogoda.

Notícies relacionades

Els agents van detenir el conductor del vehicle, un home de 44 anys i de nacionalitat espanyola, després de comprovar que portava un cadàver amb signes de violència a dins del maleter.

Els Mossos s'han fet càrrec de la investigació per aclarir les circumstàncies dels fets. El cas està sota secret de sumari.