Mor una noia a Badalona envestida per la barca en què navegava
Els Mossos d'Esquadra creuen que una avaria en l'embarcació ha causat la tragèdia
port-03
Una noia de 23 anys ha mort aquest diumenge al ser atropellada per la barca en què navegava. Els fets han passat poc abans de les 11.00 hores del matí, a prop del port de Badalona i de la platja de banyistes d'aquesta localitat.
La noia ha caigut a l'aigua i l'embarcació recreativa de motor ha fet un gir sobre si mateixa i l'ha acabat atropellant.
Notícies relacionadesEls investigadors dels Mossos d’Esquadra han analitzat l'accident per saber què havia fallat. A última hora del dia, fonts cos policial han aclarit que la principal hipòtesi és que es tracta d'una mort accidental.
Segons sembla, una avaria de la barca ha impedit que el conductor la pogués controlar amb garanties. Després de caure la jove a l'aigua, l'embarcació ha fet un gir sobre si mateixa i li ha passat per sobre.
- Turisme La mitjana d'ocupació del turisme rural del Berguedà per Setmana Santa supera el 90%
- La població estrangera a la Catalunya central ha crescut més del doble en dues dècades
- El Marroc manté el lideratge com a punt d'origen de les persones estrangeres que viuen a la Catalunya Central
- Enoturisme Aquestes són les "catedrals del vi" de Catalunya, els tres cellers modernistes més impressionants del territori
- Seguretat ferroviària Els maquinistes avalen els nous horaris de Rodalies que haurien de permetre reobrir l’R4 dimarts
