Mor un home de 39 anys a l'incendiar-se casa seva a Tossa de Mar
Quinze veïns han sigut evacuats de matinada però ja han pogut tornar
Un home de 39 anys ha mort aquest dimecres a la matinada a l'incendiar-se el seu pis, situat en un edifici de quatre plantes de l'avinguda Ferran Agulló de Tossa de Mar.
La víctima ha sigut trobada a la cuina de casa seva, al número 12 de l'avinguda, han informat en un comunicat.
Els Bombers de la Generalitat han rebut l'avís a les 23.51 hores i vuit dotacions s'han desplaçat al lloc, on han sufocat l'incendi a les 00.36 hores.
Notícies relacionadesEls Mossos d'Esquadra -que hi han enviat sis dotacions- han evacuat les 15 persones que eren al bloc en aquell moment, i cap ha resultat ferida.
Els bombers han remullat tots els punts calents, han ventilat la vivenda i han revisat l'estructura, que no ha resultat afectada. Els veïns han pogut tornar a casa seva a les 2.43 hores.
- L’estabilitat de la legislatura Puigdemont i Junqueras donen aire a Sánchez abans de reprendre el curs
- Un exèrcit de joves contra el foc de Larouco
- El futur Liceu Mar farà guanyar a BCN un nou passeig marítim
- Mobilitat Catalunya entrenarà la IA per a la conducció autònoma
- La situació blaugrana Sense llicència i sense marge
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- La situació blaugrana Sense llicència i sense marge
- L’inici de la ronda espanyola Torí obre el duel a tres de la Vuelta
- Canvi de rol de l’estrella blanca Xabi reseteja el nou Mbappé
- A casa de Gabo L’escriptor descalç