VIOLÈNCIA DOMÈSTICA
Un menor detingut per matar la seva mare a Còrdova
La Guàrdia Civil busca el germà major d'edat, a qui l'arrestat ha implicat en el crim

/
La Guàrdia Civil ha detingut un menor després que aquest confessés haver matat la seva mare a la localitat de Montilla (Còrdova). La policia busca el germà, major d'edat, del presumpte autor dels fet.
Els fets van passar dijous als afores de Montilla, a la casa de camp on vivia la víctima, de 47 anys, i els seus dos fills, un adolescent i un altre major d'edat que es troba desaparegut. Va ser un veí el que, a la tarda, es va trobar el menor "molt nerviós" i va contactar amb la Guàrdia Civil després que el noi li expliqués que la seva mare estava morta a casa. La policia es va presentar a la vivenda, on va trobar el cos sense vida de la dona. La víctima presentava nombrosos cops que haurien sigut la causa de la mort.
Notícies relacionadesSegons fonts citades pel diari 'Córdoba' i la cadena SER, el menor va confessar haver participat en el crim i va implicar en els fets el seu germà gran.
L'alcalde de Montilla, Rafael Llamas, ha expressat la seva "consternació" per aquests fets. L'ajuntament ha convocat per a les 12.00 hores d'aquest divendres una concentració silenciosa de cinc minuts per condemnar el crim i recordar la víctima.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables