Gairebé 70 immigrants es fuguen del CIE de Múrcia després d'un motí
Una trentena dels sense papers continuen fugits

cie
Seixanta-set immigrants es van fugar dimecres a la nit del centre d'internament d'estrangers (CIE) de Sangonera (Múrcia) després d'un motí en el qual cinc policies van patir policontusions i ferides de diversa consideració. Trenta dels fugats encara no han sigut atrapats.
El motí es va produir després que un immigrant fingís estar malalt, per aquest motiu des del CIE es va demanar una ambulància per al seu trasllat i una vegada a l'interior va desencadenar la fuga dels immigrants.
Un ampli dispositiu de recerca està en marxa no només amb agents de la Policia Nacional, sinó amb altres de la Local de Molina de Segura i de Cartagena, que han ampliat la localització dels immigrants pels voltants de Sangonera.
Notícies relacionadesEls amotinats van accedir a la cuina del CIE, d'on van agafar uns extintors, amb els quals van colpejar els agents que es trobaven en tasques de vigilància. A més van provocar nombrosos danys materials al centre.
El CIE murcià va tenir una altra fuga l'any 2000 amb 11 immigrants que en van forçar les reixes, una més l'estiu de l'any passat, amb vuit algerians que van foradar la tanca perimetral, i també l'estiu del 2012 25 immigrants més van fugir després de pegar als agents, mentre que a l'estiu del 2013 també es va produir un altre fet similar.
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- DEL 24 DE JULIOL AL 4 D’AGOST El Barça de Flick realitzarà una gira per Àsia aquest estiu
- La crisi dels socialistes Montero allunya l’avançament electoral i la qüestió de confiança i desafia Feijóo a presentar una moció de censura
- Com evitar les trucades ‘spam’ Ni respondre ni bloquejar el número: això és el que has de fer per acabar amb les trucades ‘spam’ per sempre
- Prensa Ibérica Líders polítics, empresarials i acadèmics es donen cita en el II Fòrum Econòmic i Social del Mediterrani a Màlaga
- Pogacar triomfa en el Dauphiné davant Vingegaard