VIOLÈNCIA MASCLISTA A PAMPLONA
Cinc detinguts per una violació al començament dels 'sanfermines'
La presumpta agressió ha passat durant la primera nit de les festes malgrat el reforç de les mesures de seguretat

Pamplona, durant el ’txupinazo’, aquest 6 de juliol. /
L'alcalde de Pamplona, Joseba Asiron, ha informat aquest dijous de la detenció de cinc persones per la seva presumpta implicació en una agressió sexual que va tenir lloc la primera nit de les festes de Sant Fermí.
Els fets han han passat cap a les tres de la matinada al centre de la ciutat, on una noia ha sigut introduïda en un portal i allà han abusat d'ella.
La noia ha sigut atesa al Complex Hospitalari de Navarra mentre la Policia Municipal, en col·laboració amb altres cossos de seguretat, posava en marxa un operatiu per detenir els presumptes culpables.
MALGRAT LA SEGURETAT
En el tradicional pregó municipal amb les advertències, normes i disposicions relatives als diferents actes festius, l'alcalde de Pamplona ha emplaçat la ciutadania a "adoptar una actitud activa" davant les agressions masclistes i ha confiat "en el sentit cívic dels pamplonesos, pamploneses i visitants per al bon desenvolupament de les festes de Sant Fermí".
Aquesta és la primera denúncia d'abús sexual des de l'inici de la festivitat en un any en què s'ha reforçat la seguretat per reduir el risc d'agressions sexistes.
Violadors Agresiones sexuales contra menores Violacions Sant Fermí La Manada Violació de San Fermín
- Partit Popular Toni Nadal, al Congrés del PP: «A Mallorca parlem català, no mallorquí»
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Segona vida (II) María Vasco, bronze a Sydney"Quan em vaig retirar vaig començar de zero, com un nadó. Em van deixar sola"
- BARCELONEJANT Obre el primer Bikini Lab