Un home es va colar en un col·legi de Gavà i va acorralar al passadís un alumne de 6 anys
Els pares del menor van presentar una denúncia als Mossos d'Esquadra
Els Mossos d’Esquadra investiguen el cas d'un home que es va colar en el col·legi Sagrada Família de Gavà abans de la parada per les vacances de la Setmana Santa. En horari escolar, el sospitós va entrar al recinte de l'escola i va retenir un dels alumnes al passadís.
La policia catalana tracta d'aclarir els fets arran d'una denúncia presentada per la família del menor. El nen, de 6 o 7 anys, va relatar als seus pares el que havia ocorregut. De moment no ha resultat possible detenir el presumpte assaltant, aclareixen fonts policials.
Els investigadors també indaguen si durant aquesta retenció l'home va agredir d'alguna manera el petit. Concretament, si va arribar a fer-li algun tipus de tocament, segons ha avançat el diari 'Ara'.
Temes:
- El pla de Simeone Cansats, però amb la Lliga encarrilada
- EL PARTIT DEL METROPOLITANO Doble cop al Reial i a l’Atlètic
- Una derrota que pot marcar el campionat Un Madrid indolent i espès es deixa mitja Lliga a Son Moix
- Segona vida (38) / Antonio Corgos "A Carl Lewis li vaig agafar mania: era un divo, anava a entrenar en limusina"
- EL PARTIT DE LA CARTUJA L’Espanyol resisteix a Sevilla i arrenca un meritori empat
