ARRISCADA ESTRATÈGIA 'ON LINE'

El vídeo viral d'una noia que buscava el pare del seu nadó a través d'internet era fals

És una campanya publicitària per promocionar un 'resort' d'Austràlia

Andy Sellar reconeix l’estratègia publicitària i presenta Natalie Amyot com una actriu. / YOUTUBE / NATALIE AMYOT

1
Es llegeix en minuts

La francesa Natalie Amyot va publicar un vídeo al seu canal de Youtube per explicar que buscava el noi que la va deixar embarassada una nit de festa a Austràlia. La noia es mostrava enamorada i desesperada per trobar l'home amb qui va passar l'última nit del seu viatge a Austràlia. 

Notícies relacionades

El vídeo es va fer viral, els mitjans es van fer ressò de la notícia i fins i tot hi va haver gent que va intentar ajudar la jove a trobar al suposat enamorat. Però un dia després va penjar un altre vídeo titulat 'I found him' (L'he trobat), en què es veu Andy Segellar, propietari d'una companyia que fa vídeos virals, explicant que tot era una estratègia publicitària per promocionar l'empresa de viatges Holiday Mooloolaba.

Segellar explica que la protagonista del primer vídeo és simplement una actriu que ha sigut contractada com a voluntària i que havia sigut ell l'encarregat de crear tot el que està relacionat amb la campanya i xarxes socials. "Només volíem posar Mooloolaba al mapa, perquè és un lloc meravellós", reconeix el publicista per justificar aquesta estranya estratègia publicitària.