A l'eix transversal
Detingut per encegar conductors amb un làser
Un camioner usava un punter contra altres cotxes per entretenir-se
Els Mossos d'Esquadra han denunciat un camioner que mentre conduïa per la C-25 (Eix Transversal) es dedicava a enlluernar altres automobilistes amb un punter làser, segons va dir, per entretenir-se.
El conductor, un home de 45 anys, nacionalitat búlgara i veí de Saragossa, va ser denunciat per altres conductors que van alertar al telèfon d'emergències 112 que des d'un camió algú els havia enlluernat amb una llum de tipus làser mentre circulaven, cosa que suposava un greu perill per a la circulació pròpia i de la resta de vehicles de la via.
Notícies relacionadesUna altra trucada telefònica va situar el vehicle sospitós des d'on s'emetia la llum a l'àrea de descans de la població de Gurb (Osona), on es va dirigir una patrulla dels Mossos per comprovar els fets. Els agents van identificar el xòfer del camió, que va admetre les acusacions i va manifestar que ho havia fet per diversió mentre conduïa durant llargues hores. Segons va explicar el cap regional de Trànsit dels Mossos, Avel·lí Garcia, una de les trucades que van rebre per alertar del cas va ser d'un camioner que circulava darrere del denunciat i a qui va intentar enlluernar a través del retrovisor.
Davant d'aquests fets, els agents han fet una proposta de sanció molt greu prevista en l'article 35.4 de la llei 4/2015 de seguretat ciutadana, que podria comportar multes des de 30.000 fins a 600.000 euros. Els Mossos d'Esquadra també estudien si el conductor denunciat ha comès un delicte penal, de manera que remitirien les actuacions al jutjat corresponent.
-
- Saragossa, 86 Tanca la Pepeta, el celler on la gent va passar del country a veure els partits del Barça
- Catalunya, segona comunitat on els consumidors gasten més en menjar
- Justícia esmenarà l’error legal sobre oficiar casaments
- Música Una cantant catalana es cola a la llista de candidates a cançó de l’estiu a Spotify