INICIATIVA CONJUNTA

Els grans diaris espanyols creen una plataforma de publicitat 'on line'

PMP Medios, en què participa el Grup Zeta, arribarà a 18 milions d'usuaris únics

1
Es llegeix en minuts

Diversos grups de comunicació espanyols, entre els quals hi ha Grup Zeta (grup al qual pertanyen EL PERIÓDICO DE CATALUNYA, 'Sport', 'El Periódico de Extremadura', 'El Periódico de Aragón', 'Mediterráneo', 'Córdoba' i 'Crónica de Badajoz'), Unidad Editorial, EPI, PRISA, Vocento, Godó, i El Economista, han llançat PMP medios, una plataforma de venda programàtica de publicitat en temps real exclusiva dels mitjans de comunicació.

Notícies relacionades

Es tracta d'una plataforma en què els grups editorials posen a disposició, de manera conjunta, el seu inventari digital per a la compra programàtica. Aquesta iniciativa busca satisfer la creixent demanda del mercat publicitari d'un model d'adquisició automàtica. Així, anunciants i agències podran comprar directament les audiències de forma exclusiva, garantint un entorn amb continguts de qualitat. La plataforma PMP permet, a més, comprar publicitat seleccionant el perfil de l'usuari en funció dels diferents canals de notícies (esports, economia, política, tecnologia, vida i estil, oci, etc).

Els anunciants podran accedir ara de manera programàtica a més de 40 'sites premium' i 18 milions d'usuaris únics, amb una cobertura del 92% de l'audiència d'informació digital. La plataforma opera sobre la tecnologia DoubleClick AdExchange i està en funcionament des d'aquest mes de setembre.

Temes:

Publicitat