INICIATIVA CONJUNTA
Els grans diaris espanyols creen una plataforma de publicitat 'on line'
PMP Medios, en què participa el Grup Zeta, arribarà a 18 milions d'usuaris únics
Diversos grups de comunicació espanyols, entre els quals hi ha Grup Zeta (grup al qual pertanyen EL PERIÓDICO DE CATALUNYA, 'Sport', 'El Periódico de Extremadura', 'El Periódico de Aragón', 'Mediterráneo', 'Córdoba' i 'Crónica de Badajoz'), Unidad Editorial, EPI, PRISA, Vocento, Godó, i El Economista, han llançat PMP medios, una plataforma de venda programàtica de publicitat en temps real exclusiva dels mitjans de comunicació.
Es tracta d'una plataforma en què els grups editorials posen a disposició, de manera conjunta, el seu inventari digital per a la compra programàtica. Aquesta iniciativa busca satisfer la creixent demanda del mercat publicitari d'un model d'adquisició automàtica. Així, anunciants i agències podran comprar directament les audiències de forma exclusiva, garantint un entorn amb continguts de qualitat. La plataforma PMP permet, a més, comprar publicitat seleccionant el perfil de l'usuari en funció dels diferents canals de notícies (esports, economia, política, tecnologia, vida i estil, oci, etc).
Els anunciants podran accedir ara de manera programàtica a més de 40 'sites premium' i 18 milions d'usuaris únics, amb una cobertura del 92% de l'audiència d'informació digital. La plataforma opera sobre la tecnologia DoubleClick AdExchange i està en funcionament des d'aquest mes de setembre.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Sector elèctric Iberdrola reforça la seva liquiditat amb una línia de crèdit de 2.500 milions
- Perfumeria i cosmètica Puig factura 2.299 milions el primer semestre, un 7,6% més
- Construcció Habitatge insta les comunitats a pactar un nou pla de 6.660 milions
- Anàlisi i predicció de BBVA Research L’economia catalana alentirà el seu creixement fins a l’1,5% el 2026
- Boom turístic Els hotels sumaran 52.000 habitacions fins al 2028 a tot Espanya