INICIATIVA CONJUNTA
Els grans diaris espanyols creen una plataforma de publicitat 'on line'
PMP Medios, en què participa el Grup Zeta, arribarà a 18 milions d'usuaris únics
Diversos grups de comunicació espanyols, entre els quals hi ha Grup Zeta (grup al qual pertanyen EL PERIÓDICO DE CATALUNYA, 'Sport', 'El Periódico de Extremadura', 'El Periódico de Aragón', 'Mediterráneo', 'Córdoba' i 'Crónica de Badajoz'), Unidad Editorial, EPI, PRISA, Vocento, Godó, i El Economista, han llançat PMP medios, una plataforma de venda programàtica de publicitat en temps real exclusiva dels mitjans de comunicació.
Es tracta d'una plataforma en què els grups editorials posen a disposició, de manera conjunta, el seu inventari digital per a la compra programàtica. Aquesta iniciativa busca satisfer la creixent demanda del mercat publicitari d'un model d'adquisició automàtica. Així, anunciants i agències podran comprar directament les audiències de forma exclusiva, garantint un entorn amb continguts de qualitat. La plataforma PMP permet, a més, comprar publicitat seleccionant el perfil de l'usuari en funció dels diferents canals de notícies (esports, economia, política, tecnologia, vida i estil, oci, etc).
Els anunciants podran accedir ara de manera programàtica a més de 40 'sites premium' i 18 milions d'usuaris únics, amb una cobertura del 92% de l'audiència d'informació digital. La plataforma opera sobre la tecnologia DoubleClick AdExchange i està en funcionament des d'aquest mes de setembre.
- ‘La cita’ Sandro Rosell i els seus amics especials de presó: dos funcionaris, dos exinterns i un capellà
- BARCELONEJANT Cunyades de luxe en la gala més top
- Àustria guanya Eurovisió i Melody s’immola
- Polèmica RTVE demanarà una auditoria del televot espanyol després del suport aclaparador a Israel
- Prèvia del derbi català Un nou vídeo de l’atropellament massiu a Cornellà revela que la conductora ja havia arrossegat aficionats abans