Promoció única
EL PERIÓDICO dóna la pauta per aprimar-se de forma saludable Menús, receptes i taules d'exercicis
El diari ofereix el Método Lucía Bultó, de vuit setmanes, a partir del dia 26
Amb cada entrega, el lector s'endurà gratis un litre de caldo Aneto

La primera de les llibretes del Método Lucía Bultó, per arribar al pes ideal de forma equilibrada, i el caldo de verdures Aneto que va de regal.
Arriba el temut moment de desposseir-se de la màniga llarga, els jerseis amples i les botes altes. El temut moment d'enfrontar-se a la bàscula i comprovar que si els pantalons van justos no és perquè s'hagin encongit, sinó perquè hem guanyat uns quilos de més. La temptació de llançar-se a una dieta miracle, per recuperar figura en un tancar i obrir d'ulls, és molt gran. Però, ¡compte!, cal aprimar-se de forma saludable. Només així s'evita l'efecte io-io i no es posa en risc la salut.
EL PERIÓDICO DE CATALUNYA oferirà als seus lectors a partir del dia 26 la millor pauta per perdre pes de forma sana i equilibrada de la mà de l'especialista en dietètica i nutrició Lucía Bultó. El seu mètode, de vuit setmanes de durada, és un sistema d'alimentació que permet controlar, adequar i mantenir el pes, fomentant la salut i consolidant correctes hàbits alimentaris. Un mètode per sentir-se bé i situar-se en el pes ideal.
PREPARACIÓ DE L'ORGANISME / La col·lecció la formen vuit entregues, una per cada setmana de què consta el mètode. El primer llibre, que es correspon amb la primera fase, que és la desintoxicació i preparació de l'organisme perquè, durant les setmanes següents, adeqüi el seu pes de manera saludable i progressiva, es podrà aconseguir per tan sols un euro el cap de setmana que ve.
A aquesta primera fase la segueixen la tonificant, ovolàctia vegetariana, la dieta de l'ànim, buscant la proporció, mediterrània, antiaging i, finalment, la de manteniment. Aquestes set entregues es podran aconseguir per 3,99 euros. Un preu amb què aprimar-se sense deixar anèmica la butxaca.
CALDO 100% NATURAL / Amb cada una de les entregues, el lector s'endurà de regal un bric d'un litre de caldo Aneto, elaborat 100% de forma natural. Cada setmana s'entregarà el caldo més apropiat a la fase que correspon. Així, en la primera etapa, que és depurativa, serà el torn del caldo Aneto de verdures i, en les següents, un caldo de carn d'olla, de ceba o de paella de peix, per posar-ne només tres exemples.
Notícies relacionadesLucía Bultó, a qui molts ja coneixen com la Nutrinanny, no només és experta en nutrició i dietètica, que ho és. Ho és, i molt, a l'hora de presentar els seus consells de forma didàctica i amena. A aquesta aptitud no és aliena la seva experiència en la docència. Diplomada superior en dietètica i Nutrició per la Universitat de Nancy (França), Bultó fa anys que es dedica a l'ensenyament i la divulgació dels bons hàbits en l'alimentació. Per això, amb coneixement de causa, defensa que menjar bé per estar sa no és tan difícil. És només qüestió d'eradicar els mals hàbits i acostumar-se a menjar de manera equilibrada. La bona alimentació és bàsica per a la nostra salut i, sense cap dubte, per al nostre estat d'ànim.
XAT AMB L'AUTORA / Els lectors podran consultar amb Lucía Bultó totes aquelles qüestions que vulguin i resoldre tots els dubtes que sorgeixin amb el seu mètode a través del xat que hi haurà a la web d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA. Així serà encara més fàcil seguir la seva màxima: menjar bé i evitar el sobrepès ajuda a sentir-se millor.
- Pressió estètica Tenir 13 anys i aparèixer (o no) en els rànquings de guapes de la teva classe: «Donen molta inseguretat, de vegades acabes plorant al lavabo»
- Tempesta judicial i política El gran aconseguidor de la trama no tenia límits
- Tall històrica RODALIES "Ens deixen a l’estacada 16 mesos"
- Tempestes d’estiu Protecció Civil activa l’alerta per pluges intenses al Pirineu, Terres de l’Ebre, Lleida i la Catalunya central
- Celebració massiva La revetlla de Sant Joan 2025 desafia el pont festiu a Barcelona
- la festa del foc i l'aigua Sis tradicions inexcusables per a la revetlla de Sant Joan
- Bona energia Ritual de la clara d’ou per a la nit de Sant Joan
- Creences centenàries Rituals místics de la nit de Sant Joan per fer a casa
- L’ATHLETIC DEMANA «RESPECTE» El silenci de Nico Williams davant la tempesta a Bilbao: desconnexió a les illes Maurici i a l’espera del pagament de la clàusula
- Cas Koldo Els registres a la casa d’Ábalos i algunes empreses eleven a gairebé una trentena les adjudicacions sota sospita de la trama Cerdán-Koldo