NOVA OFERTA INFORMATIVA DESTINADA A LA DONA

'Yo Dona' s'alia amb els lectors d'EL PERIÓDICO

La revista, com la resta de productes del diari, també es publicarà en català

D’esquerra a dreta, Cristina Pascual, Alejandro de Vicente, tots dos d’Unidad Editorial; Charo Izquierdo, directora de ’Yo Dona’; Enric Hernàndez, director d’EL PERIÓDICO, i Álex Salmon, director d’’El Mundo’ a Catalunya.

D’esquerra a dreta, Cristina Pascual, Alejandro de Vicente, tots dos d’Unidad Editorial; Charo Izquierdo, directora de ’Yo Dona’; Enric Hernàndez, director d’EL PERIÓDICO, i Álex Salmon, director d’’El Mundo’ a Catalunya. / ELISENDA PONS

1
Es llegeix en minuts
MARINA MUÑOZ BENITO / Barcelona

La revista femeninaYo Dona, pertanyent al grup de comunicacióUnidad Editoriali que actualment es distribueix ambEl Mundo, una de les seves capçaleres, es distribuirà tambécada dissabtea partir delpròxim mes de setembreambEL PERIÓDICO DE CATALUNYA. Amb aquest acord, el diari reforça la sevaàmplia oferta informativai potencia concretament ladestinada a la dona. La presentació de l'acord de distribució, amb el qual la publicació femenina calcula arribar als770.000 lectors, dels425.000 que té actualmentsegons l'Estudi General de Mitjans (EGM), ha tingut lloc alPalau de la Músicai hi han estat presents, entre d'altres, ladirectora de Yo Dona, i eldirector del diari,Enric Hernàndez. 

El magazín setmanal, que gràcies a l'acord amb EL PERIÓDICOes convertirà enlíder en difusió de revistes femenines a Catalunya(el pacte permetràaugmentar la tirada en un 41%, fins arribar als516.591 exemplars), va néixer fa sis anys amb dos pilars fonamentals: "El més típic, el femení, de moda i bellesa, i un segon molt important, que és el d'actualitat, molt lligat al fet de sortir amb els diaris", ha subratllat la seva directora. 

Notícies relacionades

Elgran èxit d'aquesta publicació, segonsHernàndez, radica, en part, en el fet quecobreix un important buit al mercat. "Els diaris convencionals tenim undèficit de coberturadedonar la veui escoltarquè ésel que pensen les dones, que són lectores i grans consumidores d'informació". 

La incorporació deYo Donaa l'oferta d'EL PERIÓDICOimplicarà certscanvisa la revista. "Inclouremmés dones de lasocietat catalana i, dins de lasecció d'emprenedors, presentaremempreses de Catalunya", ha indicat Izquierdo, a part de fer referència a lanova columna d'opiniód'Emma Riverola, escriptora que col·labora diàriament ambEL PERIÓDICO.Enric Hernàndezha apuntat un altregran canvi qualitatiual qual farà frontYo Donagràcies a l'acord, i que es caracteritza per l'aportació delvalor diferencialque comparteixentots els productes d'EL PERIÓDICO: la sevapublicació en català.