SUCCÉS A LA NOGUERA
Un home mor ofegat al riu Segre al seu pas per Ponts
Un home d'uns 30 anys, de nacionalitat equatoriana i veí de Terrassa (Vallès Occidental), ha mort avui ofegat al riu Segre al seu pas per Ponts (Noguera), en una zona coneguda com el Mas de l'Estany.
La víctima, que s'estava banyant en companyia d'una vintena d'amics i familiars, ha estat rescatat amb vida cap a les 16.30 hores per dues dotacions dels bombers de Ponts, que l'han tret de l'aigua en una piragua propietat d'una persona que era a la zona.
Tot i que ha estat atès pels serveis sanitaris, no li han pogut salvar la vida, segons han informat els Mossos d'Esquadra en un comunicat.
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Meteorologia adversa Catalunya s’endinsa en el Nadal més turbulent des de l’any 2008
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Ruta Un encreuament de camins
- Regal nadalenc La gran sèrie sobre el futbol americà i la vida
- Cata mayor Entre l’ou farcit i el cubanito
- Taules amb un toc brillant Els millors plats festius de BCN
