TRAGÈDIA AL PARC DELS PORTS
Un jutjat de Gandesa investigarà la mort dels quatre bombers morts
El Jutjat de Primera Instància i Instrucció de Gandesa ha obert avui les diligències prèvies per investigar la mort dels quatre bombers que van perdre la vida ahir en l'incendi que des de dilluns afecta el parc natural dels Ports, a Horta de Sant Joan (Terra Alta), segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC).
La jutge de Gandesa va certificar ahir l'aixecament del cadàver d'un dels bombers al lloc dels fets, i aquest matí el dels cadàvers de les altres tres víctimes, i després ha ordenat que es fessin les autòpsies.
Les diligències judicials estan pendents dels informes que resultin de les autòpsies i dels atestats oficials.
- Selectivitat La nova selectivitat s’estrena a Catalunya amb un descens de notes i aprovats
- Selectivitat 2025 Els alumnes amb les millors notes a les PAU 2025 a Tarragona: "Donen molta 'bola' a la selectivitat, però no és per a tant"
- Un problema a l’alça Catalunya imposarà multes als pacients que agredeixin sanitaris
- Cimera a la Haia Trump amenaça Espanya amb una guerra comercial: «És terrible el que ha fet. Haurà de pagar el doble»
- Les tres millors puntuacions
- L’últim acte El vell camp va dir adeu amb el comiat d’Alba i Busquets
- Lliga número 38 dels blancs El Madrid guanya la Lliga aprofitant el primer ‘match ball’
- EL MERCAT DE FITXATGES Laporta emplaça l’Athletic que no interfereixi amb Nico
- Mobilitat Renfe proposa alternatives al tall de l’R3 de Rodalies
- València / Las Palmas Un home asfixia i apunyala la seva dona i el seu fill de 2 anys