GIR EN EL CAS

El pare de Marta afirma que els acusats "se'n foten de la justícia"

La família de la noia ja ha recollit més de 280.000 firmes per a un referèndum sobre la cadena perpètua

1
Es llegeix en minuts
AGÈNCIES
SEVILLA

Antonio del Castillo, el pare de Marta, la noia desapareguda a Sevilla el 24 de gener, ha assegurat avui que els presumptes implicats en la mort de la seva filla "s'estan fotent de la justícia i de la família". L'assassí confés, Miguel Carcaño, va canviar ahir la seva versió i va dir va llençar el cos a un contenidor i no al riu Guadalquivir, com va assegurar des del principi.

En una entrevista a Antena 3, recollida per Efe, el pare de Marta sosté que els acusats "oculten alguna cosa" i ha dit que no ho l'estranya "res" i que es tem "el pitjor".

Antonio del Castillo ha declarat que al principi va veure "lògic" que haguessin llençat el cadàver al riu, però amb el pas del temps va començar a pensar "que havien estat conspirant, possiblement per guanyar temps". També ha lamentat que el cos de la seva filla només hagi estat buscat al riu.

Recollida de firmes

Notícies relacionades

El pare de la noia ha informat que la família ja ha recollit més de 280.000 firmes per demanar un referèndum sobre la cadena perpètua.

Altres familiars de Marta que viuen a Móstoles han lamentat avui que els implicats en la mort de la noia "han tingut molt de temps per preparar la coartada". Un oncle de la víctima, Santiago, ha explicat a Europa Press que viuen amb "frustració" el que està passant. "Estan mentint [els implicats], no diuen la veritat i nosaltres ho hem d'anar aguantant", ha afegit.