COMUNICACIÓ
Demà, un nou DVD de 'Les tres bessones'
Els lectors podran aconseguir l'entrega, amb dos capítols, per 5,95 euros

Caràtula de la nova entrega.
¿Us heu imaginat mai la Bruixa Avorrida i les trapelles Anna, Teresa i Helena parlant en kurd? Amb el segon DVD de Les tres bessones que EL PERIÓDICO ofereix demà als lectors podreu descobrir com sona, ja que el kurd és la llengua convidada de l'entrega. El nou DVD de la col.lecció de capítols inèdits de Les tres bessones que el diari ofereix demà en exclusiva als seus lectors per 5,95 euros està format pels capítols Amadeus i Els fesolets màgics.
DEL XINÈS A L'ARANÈS
La nova sèrie inclou 18 DVD amb dos capítols cadascun. Però no es tracta d'una col.lecció més de Les tres bessones. Totes les entregues inclouen àudio en català, castellà, anglès, francès i italià, més una llengua convidada diferent en cada entrega. Des del xinès fins al grec, passant pel portuguès i l'aranès. Des de les llengües més parlades del món fins a algunes de les més minoritàries. Tota una aventura idiomàtica perquè els més petits acostumin l'oïda a tota mena de llengües.
ESTRUCTURA ARGUMENTAL
L'estructura argumental de la sèrie es basa en la relació de les tres germanes amb la Bruixa Avorrida, un personatge màgic que es diverteix perseguint les tres nenes i fent-les empipar. En cada capítol, les bessones fan alguna entremaliadura i la bruixa les castiga, enviant-les a l'interior d'un conte tradicional, una llegenda o una obra de la literatura universal. La incursió de les nenes en els diferents àmbits és sempre respectuosa amb la història coneguda, però s'inclouen variacions argumentals per afavorir la trama pròpia del capítol.
La sèrie Les tres bessones s'ha emès a tot el món. Nens de països tan dispars com França, l'Argentina, Alemanya, la Gran Bretanya, Finlàndia, Suècia, el Japó, Grècia, Islàndia i Turquia han crescut amb les aventures d'aquests simpàtics personatges creats per Roser Capdevila.
Notícies relacionadesLA RESTA D'ENTREGUES
La resta d'entregues, que s'oferiran cada dissabte per 5,95 euros, inclouran, entre altres, les històries El naixement de la Bruixa Avorrida, Thor el Víking, El Flautista d'Hamelín, Gutenberg, 20.000 llegües de viatge submarí, Tom Sawyer, ¡Vola, Miniman!, Buffalo Bill, El príncep i el captaire, La princesa i el pèsol, Watt i la màquina de vapor, En Polzet i La rateta que escombrava l'escaleta.
- Guia pràctica ¿Què fer si et toca un Euromillones i ets l'únic encertant?
- Serveis Socials Barcelona denuncia i aparta una treballadora que desviava prestacions socials
- Conferència de Presidents Ayuso compleix la seva amenaça i abandona la sala quan Pradales i Illa parlen en eusquera i català
- Ser Ter Stegen i no jugar
- Homenatge a Casa Leopoldo
- Alimentació Com menjar dònuts sense engreixar: el sorprenent consell d’un expert en nutrició
- EEUU Trump diu que a Musk “ha perdut el cap” i que no té intenció de parlar amb ell
- Barcelona Un prostíbul en un bloc de pisos: "Els clients s'equivoquen de timbre i ens desperten"
- Tennis Roland Garros: Alcaraz imposa la seva grandesa per fondre Musetti i jugar a París la seva cinquena final de Grand Slam
- Futbol Ni Lamine, ni Mbappé, ni Vinicius, ni Pedri... Raphinha, escollit el millor jugador de la Lliga 24-25