Ripollès
Millora de la carretera GI-400, entre la collada de Toses i Alp
La Conselleria de Política Territorial i Obres Públiques emprendrà a la tardor la millora de la carretera GI-400, en el tram comprès entre la collada de Toses (Ripollès) i Alp (Cerdanya), de 18,6 quilòmetres de longitud. La millora suposarà una inversió d'11,2 milions d'euros, i les obres consistiran en la renovació de l'asfaltat i la millora dels sistemes de drenatge, senyalització i barreres de seguretat.
La conselleria preveu que la redacció del projecte de les obres, que està pressupostada en 330.000 euros, s'adjudiqui al mes de març i que el document estigui a punt a l'estiu, per procedir immediatament a l'execució dels treballs.
A més de reasfaltar el paviment, la millora del drenatge implicarà portar a terme treballs de neteja, reparació i formació de cunetes. Aquesta tasca es completarà amb la renovació de la senyalització i la instal.lació de noves tanques de seguretat.
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Entrevista Andreu Buenafuente: «A hores d’ara ja no em preocupa aixecar polseguera»
- Investigació en marxa ¿Què ha passat a Cornellà? Les claus de l’atropellament múltiple al camp de l’RCD Espanyol
- Famosos La gran ficada de pota de Lola Índigo després de l’atropellament a Cornellà: ha hagut de demanar perdó
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Ministra d’Inclusió. El repte de governar Saiz: "És necessària la política del retrobament"
- Esmorzar de ‘Diario de Noticias’ i EL PERIÓDICO Illa: "Quan Catalunya i Navarra lideren, Espanya avança i Europa s’enforteix"
- Atletisme "¿La plata europea? Continuo sent el mateix pringat"
- TENNIS L’Alcaraz més "intel·ligent" se cita amb Sinner en la final de Roma
- La ronda italiana Fantàstica victòria d’Ayuso al Giro