IMPULS AL COMERÇ

Botiguers de Santa Coloma es llancen a les xarxes socials

Els comerciants del Fondo graven clips sobre els seus negocis

Els comerciants de Santa Coloma s’endinsen en el món de les xarxes socials. / periodico

1
Es llegeix en minuts
MIREIA MOYA / Santa Coloma

Un centenar decomerciantsdel barri de Fondo deSanta Coloma han decidit fer el salt a les xarxes socials i posicionar els seus negocis a internet.

Notícies relacionades

Es tracta d'un col·lectiu format, principalment, per persones grans que fins ara no s'havien atrevit a fer cap immersió en elmón 2.0. Des de l'associacióFondo Comerç es faran cursos de formació perquè aprenguin a utilitzar les eines més populars, com Facebook i Twitter.

No obstant, el primer contacte amb les xarxes socials serà a través deYoutube. L'associació de comerciants ha posat en marxa una campanya promocional que consisteix en la gravació de petitsclipsde dos minuts sobre cadascun dels establiments associats.