Aturada el 25 i 26 de gener
Metges de Catalunya i Salut acosten posicions i continuaran negociant dilluns, a dos dies de la vaga
El sindicat demana al departament «concreció» de les propostes per desconvocar la mobilització
El secretari general de Metges de Catalunya (MC), Xavier Lleonart, ha ratificat la convocatòria de les dues jornades de vaga sanitària previstes el 25 i 26 de gener i ha demanat a la Generalitat «concreció i calendari» de les propostes per millorar la situació dels treballadors i desconvocar les mobilitzacions. El sindicat s’havia desvinculat al desembre de l’acord al qual van arribar patronals i sindicats de la sanitat concertada.
Ho ha dit en declaracions als periodistes després de la reunió d’aquesta tarda en la qual han participat el conseller de Salut de la Generalitat, Manel Balcells, el subdirector del Servei Català de la Salut (CatSalut), Alfredo García, i la secretària general de Salut, Mercè Salvat, entre altres representants del departament.
Les dues parts s’han citat dilluns per seguir amb les negociacions dos dies abans de l’inici de la vaga i Lleonart ha destacat la «voluntat d’arribar a acords i solucionar el greu problema» de la sanitat catalana del departament.
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Hisenda confirma: Aquest és l’únic poble fora de Barcelona que entra al top-20 dels més rics de Catalunya
- Cas Koldo El sistema de pagaments al PSOE sorprèn el jutge: ¿Els diners els recollia qualsevol persona que li digués Koldo, un motorista, qui fos?»
- Al Congrés Junts aprova la llei d’Atenció a la Clientela del Govern que prohibeix les trucades ‘spam’
- BARÇA Pedri es lesiona i estarà diverses setmanes de baixa
- La jutge nega al MNAC la possibilitat d’un informe pericial sobre el trasllat de les pintures de Sixena
