INCENDI A SABADELL
Cremen sis contenidors a la plaça del Vallès de Sabadell
L'incendi, "suposadament intencionat", va arribar a la façana d'una vivenda de la plaça

zentauroepp38222323 barcelona 28 04 2017 cursa de bombers del pr ximo 7 de mayo190114170425 /
Durant la matinada del dissabte 17 d’agost, es va originar un incendi a la plaça del Vallès de Sabadell que va cremar sis contenidors ubicats a la via pública. Concretament, “cinc van quedar calcinats i un es va cremar parcialment”, segons va informar la Policia Municipal.
Com a conseqüència del foc,“suposadament intencionat”,la façana de la vivenda de plaça del Vallès número 15 va quedar afectada amb danys de diferent consideració. En el succés, va intervenir una dotació del cos de Bombers de la Generalitat, tres unitats de la Policia Municipal i els serveis municipals de neteja viària.
Un altre foc en una vivenda
Notícies relacionadesA les 14:41 hores del divendres 16 d’agost, al carrer de Picañol, 54, es va produir un incendi a l’interior d’una vivenda "per la crema d’un dels elements del seu mobiliari", va explicar la Policia Municipal. Com a conseqüència del foc una unitat del SEM va assistir la seva propietària, una dona de 27 anys, per "una cremada de caràcter lleu".
Més notícies de Sabadell a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)