Cavalcada de Reis
L’alcaldessa de Rubí contrau covid i no podrà rebre els Reis Mags
Ana María Martínez ho ha anunciat aquest migdia a través del seu perfil a la xarxa Instagram
L’alcaldessa de Rubí, Ana María Martínez, haurà de veure a través de les xarxes socials l’acte amb el qual la seva ciutat rebrà aquesta tarda al Castell de Rubí els Reis Mags a l’haver contret Covid-19, segons ella mateixa ha anunciat aquest migdia a través del seu perfil d’Instagram.
«Després d’uns símptomes m’he fet la prova i he donat positiu de Covid. Però no patiu perquè he delegat en el Mag Rubisenc l’entrega de la clau de la ciutat a Ses Majestats perquè aquests puguin entrar a totes les cases de la ciutat i deixar regals a tots els nens, que ho tenen ben merescut», afirma en el vídeo que ella mateix ha penjat.
La idea era que, en substitució de la tradicional Cavalcada que la Covid-19 impedeix portar a terme, l’alcaldessa presidís les sis sessions on els nens i nenes de la ciutat podran veure, tot i que sigui de lluny, els mags d’Orient, i que començaran a partir de les 17.30 hores al recinte del Castell.
A causa de la indisponibilitat d’Ana María Martínez, la primera regidora de la ciutat ha considerat que la persona indicada per rebre els Reis i entregar la clau de la ciutat –que a tall de clau mestra obre totes les cases de Rubí– fos el Mag Rubisenc, que ja actua d’enllaç amb els Reis Mags durant totes les festes.
Així les coses, Ana María Martínez serà un més dels milers de rubinencs que hauran de veure l’arribada dels Reis a través de les xarxes socials de l’Ajuntament.
Més notícies de Rubí a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Salut Bellvitge descobreix una nova malaltia genètica del neurodesenvolupament similar a l’autisme
- Al centre logístic BCN8 Desapareixen a Sabadell 3.767 paquets d’Amazon valorats en 200.000 euros en un enviament d’Alemanya a Espanya
- Temporal Protecció Civil alerta de pluges "intenses i torrencials"
- Una investigació del TEDH El TEDH s’inclina per sentenciar que el Suprem va vulnerar els drets de Junqueras, Sànchez i Turull
- Condemnats del 'procés' Estrasburg declara que no es van violar els drets de Junqueras, de Sànchez o Turull pel 'procés'
- Feina La polèmica mort d’un jove de 26 anys que va treballar 80 hores en una setmana commociona Corea del Sud
- Televisió Pedro Piqueras i José Ribagorda confessen el gran disgust que tenien amb Sálvame: “Eren completament ridículs”
- Investigació oberta El suposat desfalc d’una administradora de Viladecans esquitxa, almenys, tres comunitats de veïns de Gavà
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: Tempestes, alertes i por
- Mitjançant nous serveis Ferrocarrils preveu moure un 50% més de viatgers i superar Rodalies en cinc anys
