cancel·lació
Rubí anul·la el Cros Escolar i la Cursa de la Dona pel coronavirus
Les dues proves esportives havien quedat ajornades arran de la situació sanitària i el decret d'alarma

image-2
La 42a edició del Cros Escolar i la primera edició de la Cursa de la Dona, que s’havien de celebrar el 15 de març a Rubí, es van ajornar arran de la crisi sanitària i el posterior estat d’alarma. Ara, les dues proves han quedat anul·lades definitivament, segons informa l’ajuntament en un comunicat.
La recomanació de no celebrar actes que reuneixin grans concentracions de gent ha portat els organitzadors, l’ajuntament i la Unió Atlètica Rubí (UAR), a cancel·lar els dos esdeveniments i a començar a treballar per a la seva celebració durant la temporada esportiva 2020-2021.
La intenció és organitzar aquestes edicions una vegada s’hagi normalitzat la situació i es restableixi la possibilitat de celebrar esdeveniments que comportin la participació i assistència d’un gran nombre de persones.
Notícies relacionadesLa inscripció a la Cursa de la Dona anava acompanyada d’un donatiu a l’Oncolliga Rubí. Ara, aquest import serà tornat als donants.
Més notícies de Rubí
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Sessió de control Illa esquiva l’«ordinalitat» però garanteix que complirà «tot el pactat» amb ERC sobre el finançament català
- Avenç científic La recerca d’un tractament per a una nena amb un càncer agressiu obre una bretxa d’esperança davant una malaltia minoritària
- FUTBOL El Reial Madrid supera els 200 milions en fitxatges de classe mitjana i encara li falta un galàctic al migcamp
- Infraestructures La Zona Franca invertirà 40 milions en la seu de Salut Pública de BCN
- Transports El Govern facilita la venda de Talgo a Sidenor amb l’entrada de la SEPI