mesura contra el coronavirus

L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania de Rubí deixa d'atendre de forma presencial

Per prevenir el contagi, el servei atendrà a través de la Seu Electrònica, el correu electrònic i telefònicament, com ja ho fan RubíForma i l'Oficina de Serveis a l'Empresa

image-2

image-2

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de Rubí pren noves mesures per fer front a la situació excepcional d’aquests dies. Fins al moment, l’Ajuntament de Rubí havia decretat serveis mínims, excepte en «casos d’urgència o extrema necessitat», mitjançant un sistema de cites concertades.

No obstant, des de divendres passat, els ciutadans que hagin de fer consultes i gestions urgents que no pugui ajornar ho hauran de fer per telèfon (93 588 700 00), correu electrònic (oac@ajrubi.cat) o bé a través de la seu electrònica municipal. En cas de necessitar presentar documentació s’ha de tramitar a través de la instància genèrica. D’altra banda, l’OAC de Las Torres continua tancada.

Quant a l’Oficina Municipal d’Informació de Consum (OMIC), donarà servei de forma telefònica i telemàtica d’acord amb les especificacions que consten a la Seu Electrònica de l’Ajuntament. Al cementiri municipal, no es farà gestió administrativa però continuaran operatives les vetlles i les cerimònies.

Per la seva banda, l’Oficina de Servei a l’Empresa (OSE) manté l’atenció telefònica (93 588 700 00, amb les extensions: 1402, 1403,1442) i també a través del correu electrònic (fuer@ajrubi.cat).

Notícies relacionades

El RubíForma atendrà a través del telèfon 935.813.900 i de les adreces electròniques informacio@rubiforma.cat, per a qüestions relatives a l’Oficina d’Informació i Orientació, de formacio@rubiforma.cat, per contactar amb l’Oficina de Formació i de borsadetreball@rubiforma.cat per a temes que tenen a veure amb l’Oficina d’Intermediació Laboral.

Més notícies de Rubí